    From: Imka <s...@g...pl>
    Subject: Re: Zmiana rachunku do spłaty KK
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 8 Dec 2020 19:53:39 +0100

    Dnia Tue, 8 Dec 2020 19:15:42 +0100, cef napisał(a):

    > Właśnie w Millku zupełnie przypadkiem spostrzegłem, że
    > do spłaty podano na wyciągu inny nr konta.
    > Dodatkowo niezgodny z nr karty. Zapytałem na
    > czacie konsultanta i ten stwierdził jedynie, że
    > bank informuje o nr konta na wyciągu i moim (psim) obowiązkiem
    > jest czytać korespondencję z banku i nie przewidują odrębnej informacji.

    Ale ja...zda.
    Sprawdziłam ostatnie wyciągi mille.
    Faktycznie - do września miałam na wyciągach podane konto w postaci
    30 1160 2231 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    W październiku było podane wszystkie 26 cyfr i konto zupełnie inne!
    Oczywiście NIE zwróciłam na to uwagi.
    Zapłaciłam na to, na które płaciłam od lat (wpłata dotarła).
    A w listopadzie dla odmiany w ogóle na wyciągu nie był podany żaden
    numer konta.

    O pierdołach, za przeproszeniem, potrafią w kanale komunikacji nadawać,
    ale o tym że zmieniają numer konta to już nie.
    Najwyższa pora na ewakuację!

    Kilka kart już miałam - ale zmianę konta przerobił tylko raz TZ na swoim
    citku, jak mu cztery lata temu znienacka przysłali MC zamiast VISY ;)

    Może zresztą i u mnie citi kiedyś konto zmienił - ale mam wrażenie że
    ostrzegł. O ile w ogóle, to już kilkanaście lat i nie pamiętam po
    prostu.
    .... sprawdziłam papiery sprzed lat. Citi zmieniło mi numer konta raz, w
    kwietniu 2010. Wrażenie że informowali odrębnie, via mail, się wzmogło.

    --
    Imka