  • 1. Data: 2005-06-28 21:17:15
    Temat: Zmiana konta bzwbk->mbank
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@W...gazeta.pl>

    Witam!

    Zdecydowałem się na zmianę konta z BZWBK do mBanku (eKonto).
    Mam już dość tych wysokich opłat i traktowania klienta jak śmiecia. Niedawno
    pobrali mi niesłusznie 50zł za odnowienie limitu kredytowego (o tym w innym
    watku).
    Porównałem sobie kilka opłat:
    BZWBK | mBank
    wydanie karty: 25zł | 0zł
    prowadzenie konta: 6zł | 0zł
    przelew na rach. obcy: 1zł | 0,50zł
    oproc. lokaty24/emax+: 3,5% | 5,00%

    Narazie widze same plusy przejścia do mBanku.
    Proszę o wskazanie minusów, jeśli takowe są.

    Pozdrawiam,
    Bartek

  • 2. Data: 2005-06-28 21:27:38
    Temat: Re: Zmiana konta bzwbk->mbank
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Bartek Sawicki napisał(a):

    > Narazie widze same plusy przejścia do mBanku.
    > Proszę o wskazanie minusów, jeśli takowe są.

    Zalatwienie czegos skomplikowanego jest bardzo trudne. Wszystko bedzie
    OK jesli nie bedziesz musial robic nic innego niz wysylanie przelewu,
    odnawianie karty itp. Ja juz raz skladalem reklamacje od reklamacji i
    czekalem na zwrot pobranych pieniedzy od kwietnia do czerwca. Pisma,
    ktore bylo mi potrzbne nie uzyskalem przez ten czas (2.5 miesiaca!!).
    Oczywiscie przestalo byc mi ono potrzbne po miesiacu.

    Przyczyna lezy w tym, ze rozmwiasz z mRobotami na mLini, ktorzy trzymaja
    sie procedur (czesto bezsensownych) i nic nie zalatwisz normalnie. A
    oddzialow brak.
    W dodatku nikt za nic nie odpowiada. W moim przypadku, ktos podobno do
    mnie dzwonil i zalatwil ze mna reklamacje. Tyle, ze nic takiego nie
    mialo miejsca. Oczywiscie tej osoby nie udalo sie ustalic. Podobnie jak
    i osoby winnej temu, ze otrzymalem zupelnie bzdurne wyliczenia na
    pismie, nie majace nic wspolnego z rzeczywistoscia (na mLini zamawialem
    zupelnie cos innego, z zupelnie innymi wyliczeniami).

    Odradzam mBank do powaznych spraw. Polecam Multi bo maja oddzialy i sa
    przyjazni dla klienta. Chodz tam tez dzieja sie dziwne rzeczy (wlaczaja
    sie dziwne opcje, adresy same sie zmieniaja itp.). Jednakze, warto
    zaplacic te kilka zlotych zeby pozniej nie tracic nerwow.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-06-28 21:30:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 28 Jun 2005 21:17:15 +0000 (UTC), "Bartek Sawicki"
    <b...@W...gazeta.pl> wrote:

    >Narazie widze same plusy przejścia do mBanku.
    >Proszę o wskazanie minusów, jeśli takowe są.

    Nie wpłacisz na konto bez prowizji.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/pregierz/ZLP_2/

  • 4. Data: 2005-06-28 21:31:14
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Nie wpłacisz na konto bez prowizji.

    Nieprawda.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 5. Data: 2005-06-28 21:35:09
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@N...gazeta.pl>

    Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał(a):

    > Zalatwienie czegos skomplikowanego jest bardzo trudne. Wszystko bedzie
    > OK jesli nie bedziesz musial robic nic innego niz wysylanie przelewu,
    > odnawianie karty itp.

    Mi chodzi o to, żeby były niższe opłaty. Konto ma mi służyć do wypłaty gotówki
    w bankomatach, płatności w sklepach, około 5 przelewów miesięcznie na rachunki
    obce no i lokata.

  • 6. Data: 2005-06-28 21:40:40
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@N...gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> napisał(a):

    > Nie wpłacisz na konto bez prowizji.

    Takie wpłaty dokonuję bardzo rzadko, wiec odpada.
    AFAIK na poczcie można wpłacić za 2,50zł :)

  • 7. Data: 2005-06-28 22:22:03
    Od: "Tomek" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Bartek Sawicki" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Takie wpłaty dokonuję bardzo rzadko, wiec odpada.
    > AFAIK na poczcie można wpłacić za 2,50zł :)

    istnieją wpłatomaty mbanku więc można wpłacać bez prowizji - warunek -
    trzeba dojechac do wplatomatu a dwa różne jaja się dzieją...i trzy -
    wpłatomatów nie ma wszędzie...

  • 8. Data: 2005-06-29 07:44:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 28 Jun 2005 21:35:09 +0000 (UTC), "Bartek Sawicki"
    <b...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Mi chodzi o to, żeby były niższe opłaty. Konto ma mi służyć do wypłaty gotówki
    >w bankomatach, płatności w sklepach, około 5 przelewów miesięcznie na rachunki
    >obce no i lokata.

    No to mBank jak w pysk strzelił.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/2005-06-19_Ple

  • 9. Data: 2005-06-29 08:17:30
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl>
    napisał w wiadomości news:dbg3c150thg8cissr66s724n2u1gh2qbte@4ax.com...

    [...]
    > Nie wpłacisz na konto bez prowizji.

    Mogę prosić o rozwinięcie tego stwierdzenia?

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 10. Data: 2005-06-29 08:24:32
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "Bartek Sawicki" <b...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:d9sfqc$q6j$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > gotówki
    > w bankomatach, płatności w sklepach, około 5 przelewów miesięcznie na

    Nawet bankomatow nie bedziesz musial zmieniac bo w bankomatach bzwbk masz
    wyplaty na karte mbanku za darmoche. Polecam mbank.
    Mam konto tu i tu i widze różnicę na korzyść mbanku. BZWBK uzywam w
    zasadzie jako wplatomatu. Szkoda ze zajmuje to dużo czasu bo kolejki jak
    zwykle dlugie a z 3 okienek czynne zwykle 1.
    A jak sprytnie pobierają oplate 2x/mc po 3zl. Niektórzy pewnie nie są
    świadomi ze placą 6zł/mc.

    --
    pozdrawiam
    P.