  • 1. Data: 2005-06-28 17:23:09
    Temat: Internetowe konto walutowe - firmowe
    Od: "John Smith" <d...@p...onet.pl>

    Witam.
    chce zalozyc konto obslugiwane poprzez internet do realizowania tranzakcji
    w ZL jak i EUR czy USD. Czy macie jakies doswiadczenie jaki bank jaki rodzaj
    konta. ?
    Ewentualnie 2 konta w tym samym banku.

    Duza czesc tranzakcji bedzie odbywala sie jako przelewy zagraniczne na konta
    beneficientów
    nie posiadajacych kont w europie. Tym samym konieczne bedzie urzycie SWIFT?
    Interesuja mnie niskie prowizje za przelewy.

    Obecnie w PKO istnieje opcja polecenia wyplaty ale jest to uciazliwe:

    - Wizyta w Banku (dojazd itp 1 H)
    - Oczekiwanie w kolejce (1 h to czasami za malo)
    - Zkladanie dyspozycji wyplaty (30 minut murowane)
    - Spacerek do kasy - ponownie oczekiwanie w kolejce (kolejne 10 - 30 minut.

    Kilka takich wyplat w tygodniu i mozna sie podlamac.

  • 2. Data: 2005-06-28 19:05:51
    Temat: Re: Internetowe konto walutowe - firmowe
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

> [...]
    > SWIFT?
    > Interesuja mnie niskie prowizje za przelewy.
    Multibank
    wyslij wniosek przez net zostaniesz poproszony o udaniesie do banku (chyba
    moga jeszcze przyjechac podpisac umowe ?? )
    kilka papierkow i wszystko gotowe ...
    mozesz wysylac kase w roznych walutach - najbardziej popularnych w sumie
    14.
    jedyna wada to ze przelewy zagraniczne mozna tylko zlecac w godzinach od 9
    do 15
    prowizja 0,25 % jednak nie mniej niz 10 zl (??)

    ja polecam

  • 3. Data: 2005-06-28 20:09:02
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Zdzislaw <z...@u...pl> wrote:
    > prowizja 0,25 % jednak nie mniej niz 10 zl (??)

    Chyba min 20 zl.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 4. Data: 2005-06-28 20:22:56
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > Chyba min 20 zl.
    byc moze nie place mniejszych prowizji ....

  • 5. Data: 2005-06-29 11:38:14
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 28 Jun 2005 22:22:56 +0200, w <d9sbs7$an0$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Zdzislaw" <z...@u...pl> napisał(-a):

    > byc moze nie place mniejszych prowizji ....

    + opłaty dla pośredników..

  • 6. Data: 2005-06-29 14:49:04
    Od: "John Smith" <d...@p...onet.pl>

    > byc moze nie place mniejszych prowizji ....

    + opłaty dla pośredników..

    A co z opłata SWIFT.
    W PKO place (polecenie wypłaty)
    10 USD - oplata dla posrednikow
    0,2 % wplaty nie mniej niz 20 zł
    i 10 zł oplata za SWIFT

    W sumie wychodzi za przelew minimum 60 zł.

  • 7. Data: 2005-06-29 15:49:45
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 29 Jun 2005 16:49:04 +0200, w <d9udcf$l5c$1@news.onet.pl>, "John Smith"
    <d...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > + opłaty dla pośredników..
    >
    > A co z opłata SWIFT.
    > W PKO place (polecenie wypłaty)
    > 10 USD - oplata dla posrednikow
    > 0,2 % wplaty nie mniej niz 20 zł
    > i 10 zł oplata za SWIFT

    W Multi -- 20zł za przelew (minimum), 5zł za SWIFT + opcjonalnie 5zł za
    wysłanie listu z potwierdzeniem.