  • 1. Data: 2005-06-28 19:48:06
    Temat: e-karta mBank'u a paypal
    Od: "Piotrek_PP" <p...@p...onet.pl>

    Witam Serdecznie!!
    Próbowałem w ostatnich dniach zarejestrować konto w paypalu skoro dostępne już
    jest dla Polaków. Sama rejestracja przebiegła bezproblemowo zaś moja wirtualna
    karta mBanku została zautoryzowana. Problem jednak pojawił się przy
    weryfikacji, owszem konto zostało obciążone kwotą 1,5Euro i po paru dniach
    transakcja pojawiła się w historii. Jednak w tytule operacji nie było kodu
    aktywacyjnego!!!! Wyglądało to tak: (4cyfry)PAYPAL--*EXPUSE,(11cyfr),WIELKA
    BRYTANIA. Po słowie PAYPAL nie było żadnego kodu, tylko dwie kreski.
    Co z tym fantem zrobić?
    Jeżeli nie e-karta to jaką wirtualną kartę polecacie? Zależy mi tylko aby była
    powiązana z bezpłatnym kontem.
    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2005-06-28 19:56:48
    Temat: Re: e-karta mBank'u a paypal
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > aktywacyjnego!!!! Wyglądało to tak:
    > (4cyfry)PAYPAL--*EXPUSE,(11cyfr),WIELKA
    > BRYTANIA. Po słowie PAYPAL nie było żadnego kodu, tylko dwie kreski.
    A przeczytałeś, co napisali na PayPalu? Bo mi się wydaje, że tam w miarę
    wyraźnie było napisane, ze chodzi o 4 cyfry przed słowem PayPal. U mnie
    nawet to łyknęło, ale pewnie się nie znam :-P
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik::WaRsZaWa

  • 3. Data: 2005-06-28 20:01:10
    Od: "Piotrek_PP" <p...@p...onet.pl>

    Wprowadzałem cztery cyfry sprzed słowa PAYPAL ale to nic nie dało, nie zostały
    one przyjęte :-(

  • 4. Data: 2005-06-28 20:07:34
    Od: "Piotrek_PP" <p...@p...onet.pl>

    Zresztą z maila informacyjnego od firmy paypal:
    "1. In the item description section of your next credit card statement, your 4-
    digit Expanded Number will be printed next to the 1.50 EUR PayPal Expanded Use
    Fee (example, PayPal 1234*(EXPUSE)). Check your next statement to find your
    unique Expanded Use Number." a zatem numer ma się pojawić między słowem PAYPAL
    a *(EXPUSE), u mnie były tam 2 kreski!!! :-(
    Czy Tobie udało się zweryfikować konto przy użyciu e-karty czy też innej?
    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 5. Data: 2005-06-28 20:24:57
    Od: Danny <d...@i...pl>

    Dnia 28 Jun 2005 21:48:06 +0200, Piotrek_PP napisał(a):

> [...]
    > aktywacyjnego!!!! Wyglądało to tak: (4cyfry)PAYPAL--*EXPUSE,(11cyfr),WIELKA
    > BRYTANIA. Po słowie PAYPAL nie było żadnego kodu, tylko dwie kreski.

    U mnie zweryfikowało na podstawie 4 cyfr przed Paypal - e-karta Merlin
    (mBank)....
    Zapraszam na grupę alt.pl.paypal ;)

    Danny
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 6. Data: 2005-06-28 20:27:57
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    (4cyfry)PAYPAL--

    Te 4 cyfry to kod - u mnie zadziałało

    Darek

  • 7. Data: 2005-06-28 20:40:04
    Od: "Piotrek_PP" <p...@p...onet.pl>

    Dzięki za wpisy. No straszny ślepok ze mnie musi być. Musiałem poknocić coś
    przy wstukiwaniu ale 2 razy próbowałem :-(. Niestety kartę mam już zablokowaną
    (3 nieudane próby). Powiedzcie czy mogę z niej skorzystać na nowym koncie
    paypal czy też mogę o sprawie zapomnieć (niczego faksować do GB nie mam ochoty)?
    I tylko nowa karta mi pozostaje?

    Pozdrawiam Seredcznie
    Piotrek

  • 8. Data: 2005-06-28 20:52:06
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Piotrek_PP wrote:

> [...]
    > paypal czy też mogę o sprawie zapomnieć (niczego faksować do GB nie mam ochoty)?

    Zostaje fax.
    Ta sama karta na nowym koncie daje blokade stałą.
    Lub nowa karta do tego konta..
    MZ

  • 9. Data: 2005-06-28 20:59:37
    Od: "Piotrek_PP" <p...@p...onet.pl>

    No to mogiła. Ale tragedia się nie stała bo i tak za niedługo musiałbym
    wymieniać kartę. Ważne, że z e-kartami mBanku to działa i właśnie to
    potwierdziliście.

    Pozdrawiam Serecznie
    Piotrek

  • 10. Data: 2005-06-29 19:21:21
    Od: zbihniew <z...@R...no>

    Piotrek_PP wrote:
    > Wprowadzałem cztery cyfry sprzed słowa PAYPAL ale to nic nie dało, nie zostały
    > one przyjęte :-(

    To cos sie musialo spsuc, bo to wlasnie o te cyfry chodzi (mowie z
    autopsji).

    --
    Tel.: (+48 22) 495 38 55
    zbieram zeby stac sie bogatym - dorzuc choc grosz :))