  • 1. Data: 2005-06-28 16:31:17
    Temat: zachładnnosc GE
    Od: "Jerzy Dusk" <s...@U...pl>

    Już General Electric przeszedł na komisy samochodowe, czy kolejnym
    przedsięwzięciem będą sklepy z uzywaną odzieżą GE ciuchland, pod znakiem
    GEBank?

    Jerzy
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2005-06-28 16:47:44
    Temat: Re: zachładnnosc GE
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy Dusk" <s...@U...pl> napisał w wiadomości
    > Już General Electric przeszedł na komisy samochodowe, czy kolejnym
    > przedsięwzięciem będą sklepy z uzywaną odzieżą GE ciuchland, pod znakiem
    > GEBank?
    >
    > Jerzy

    A czy ktoś Cię zmusza do korzystania z ich usług??
    I po jaką cholerę jest ten post??

    Darek

  • 3. Data: 2005-06-28 17:16:31
    Od: "Jerzy Dusk" <s...@U...pl>

    >I po jaką cholerę jest ten post??

    do wiadomości
    i co się rzucasz?
    J.

  • 4. Data: 2005-06-28 17:32:39
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > do wiadomości

    Jakiej wiadomości. Ja żadnej wiadomości nie widzę.

    > i co się rzucasz?

    Bo ostatnio nie lubie durnych postów nic nie wnoszących.

    Darek

  • 5. Data: 2005-06-28 17:40:35
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Jerzy Dusk wrote:

    > do wiadomości

    Czyjej? NTG poza tym, że GE ma też bank w swoim składzie.

    > i co się rzucasz?

    Słusznie kolega protestuje, bo śmiecisz bez sensu.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 6. Data: 2005-06-28 19:00:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jerzy Dusk wrote:
    > Już General Electric przeszedł na komisy samochodowe, czy kolejnym
    > przedsięwzięciem będą sklepy z uzywaną odzieżą GE ciuchland, pod znakiem
    > GEBank?

    Spoko, pralki, lodówki, telewizory, mikrofalówki, bojlery ciepłej wody,
    żelazka, miksery kuchenne.
    To jest firma od wszystkiego.
    Bank to był chyba na końcu.

  • 7. Data: 2005-06-28 20:12:29
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/General_Electric

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 8. Data: 2005-07-03 17:27:44
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    > Bo ostatnio nie lubie durnych postów nic nie wnoszących.

    To ich nie czytaj. Kazdemu wolno napisac, co uwaza za sluszne; macie
    pluralizm w polsce, tylko sie od niego nie poplujcie.