    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Złoto jak Titanic_ a Mazurka grają do końca:)
    Date: Wed, 31 Aug 2011 09:53:17 +0200

    root wrote:

    > No pisałeś że mierzysz "pęd". Nie wiem jak, ale jakoś określasz TP,

    Nie określam TP. Zawsze jestem na rynku. Stosuje stop odwracający. Czasem
    jest to TS jeżeli jestem w strefie zysku innym razem SL gdy stop wypada w
    strefie straty. To jest prosty system popularnie nazywany "wybicie z
    kanału".

    > czyli
    > - jak rozumiem - miejsce gdzie "ped" się odwraca.

    Gdy się pęd odwraca to ma wartość 0 i nie jest w stanie wzbudzić systemu.

    > Z drugiej strony, to co piszesz pasuje do matematycznego modelu, że stopa
    > zwrotu w nastepnej chwili jest
    > - proporcjona do stopy w chwili poprzedniej (przyciaganie lub owczy pęd)
    > i proporcjonalna do ilosci peniedzy ktore pozostaly.

    Pieniądze, które pozostały to parametr, którego nie znam. Jeżeli zmiana
    kursu to rentowność to, to liczę rzeczywiście.

    > Inaczej mowiac (po niewielkich przekształceniach):
    >
    > z(n)=a*z(n-1)*[1-z(n-1)]

    Nie jestem tak dobrze wykształcony by zrozumieć to co napisałeś.

    > a to jest równanie logistyczne prowadzące do parabolek skippiego i do
    > "chaotycznego" przeskakiwania kursów miedzy tymi parabolkami.
    > Jeśli już miałbym coś obliczać, to nie tyle ze statystyk czy AT, tylko
    > raczej poszedłbym w stronę chosu determistycznego, którego sztandarowym
    > przykladem jest właśnie powyższe równanie.

    Może te bym tak zrobił gdybym wiedział jak. O chaosie deterministycznym
    właśnie dowiedziałem się, że jest. Znaczenie tych słów sprawdziłem w
    Wikipedii.

    > p.s.
    > To niestety też za trudne na mój mały i leniwy rozumek, bo matematyka tam
    > stosowana mnie poraża ;)

    Ale matematycznie Twój rozumek jest większy od mojego. Teraz możesz sobie
    wyobrazić moje problemy przy moim ciasnym rozumku.