    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Złoto jak Titanic_ a Mazurka grają do końca:)
    Date: Tue, 30 Aug 2011 22:00:30 +0200

    root wrote:

    > Trzeba by było poznać dogłębnie Twoję metodę przegięć.
    > Bo co to znaczy na zachodnim zboczu - raz jest zachodnie, raz wschodnie,
    > potem znowu zachodnie itd. Zygzaki są zawsze i w każdej skali czasowej
    > więc skąd wiesz na której stronie zbocza znalazłeś się w danym momencie
    > (dniu, tygodniu, chwili?)
    > A z tą realizacją to też różnie bywa, jeśli stosujesz trailing stop to co
    > to jest realizacja zysków czy strat ?

    Właśnie - trailing stop. Dla mnie trailing stop jak każdy stop znaczy tyle,
    że nie chcę więcej tracić moich wirtualnych zysków czyli jak każdy stop
    ogranicza straty czyli straty wirtualnych zysków jeżeli na rynek wszedłem
    niżej czy rzeczywistego kapitału jeżeli na rynek wszedłem wyżej. TP to jest
    wtedy gdy biorę zamierzony zysk i to jest na zachodnim zboczu. TS czy SL są
    na wschodnim zboczu. Analizy rynku odbywają się na różnych skalach czasowych
    i wykresy można oglądać na różnych skalach czasowych, transakcje zawsze
    zawiera się na tikach. Kurs spada i odpala stopy, kurs rośnie i dochodzi do
    TP. Tak to widzę.