  • 11. Data: 2003-02-14 08:33:57
    Temat: Re: Zlecenie Stałe a Polecenie Zapłaty w PKO BP
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b2g912$q0g$1@topaz.icpnet.pl...
    > news:b2g6rg$3d2$1@inews.gazeta.pl, Slawek Kos

    > No widzisz, więc scisle biorąc nie są to "takie operacje".

    Sa i nie sa...;-)
    Takie bo to oplaty za telefon, energie itp.
    Nie takie bo wykonywane na moje zlecenie a nie samocznnie.
    A juz sposob oplacenia energii opisany przez autora watku jest zywcem
    "taki".

    > Dla wielu osób wazne jest, aby rachunki placily sie we wlasciwej wysokosci
    > bez ich interwencji, a to umozliwiaja poki co tylko te duze marmury

    "Wazne jest" ale juz placic za ta wygode by nie chcialy, wiec posunalem
    rozwiazanie moze mniej wygodne ale za to darmowe.
    Cos za cos.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 12. Data: 2003-02-14 08:52:40
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Hehe ;-))

    > To prosze:
    > http://www.pkobp.pl -> po prawej przejecie inteligo:
    >
    > 14. Czy w przypadku posiadania dwóch kont: e-Superkonto i Inteligo jeden z
    nich
    > będzie zlikwidowany?
    > Decyzję o posiadaniu dwóch rachunków równolegle podejmuje klient. W
    pierwszym
    > kwartale przyszłego roku planujemy połączenie obydwu ofert tak, aby
    klienci
    > mogli osiągać jeszcze większe korzyści ze współpracy z naszym Bankiem.
    Szczegóły
    > będą przekazywane stopniowo, w miarę przygotowania i wprowadzania tych
    usług do
    > oferty Banku.

    A gdzie tu jest napisane, ze to ePKO pojdzie w kierunku Intelgo?
    Zwlaszcza w zakresie TOiP?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2003-02-15 09:17:37
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał

    > A gdzie tu jest napisane, ze to ePKO pojdzie w kierunku Intelgo?
    > Zwlaszcza w zakresie TOiP?

    Wlasnie dostalem odp. z e-pko:

    Dzien Dobry
    Klientom ePko zostanie zaproponowane przeniesienie konta do Inteligo.
    Migracja rachunkow rozpocznie sie na poczatku kwietnia i potrwa do momento
    az wszyscy klienci przeniosa sie do Inteligo badz rozwiaza umowe z Bankiem.
    z powazaniem
    xxxxxxx
    Oddzial Internetowy PKO BP SA