  • 11. Data: 2008-04-15 20:24:39
    Temat: Re: Zgłosić konto PayPal w NBP?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Michal Jankowski napisał(a) w wiadomości: <2...@c...fuw.edu.pl>...

    >Nie.

    >Akuku. Masz zglosic posiadanie kont zagranicznych.

    A moneybookers?
    A poza tym, czy PayPal zawsze "był bankiem"? Jeżeli nie i działało
    to po co?

    Arek

  • 12. Data: 2008-04-16 06:11:14
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości
    > A poza tym, czy PayPal zawsze "był bankiem"? Jeżeli nie i działało
    > to po co?

    Żeby klienci czuli się bezpieczniej.

    Miroo

  • 13. Data: 2008-04-16 06:14:19
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 15 Apr 2008 22:24:39 +0200, Arek napisał(a):

    > A moneybookers?
    > A poza tym, czy PayPal zawsze "był bankiem"? Jeżeli nie i działało
    > to po co?

    W innym poście przytoczyłem treść ustawy i rozporządzenia. Tam jest mowa
    nie tylko o bankach, ale także o "innych instytucjach finansowych".
    Wszystko wskazuje na to, że zarówno Moneybookers jak i Paypal w czasach
    gdy nie był bankiem łapią sie na to określenie.
    To działało i działa nadal, dlatego, że niemal wszyscy w Polsce równo
    olewają obowiązujące prawo. Do czasu aż któś komuś podpadnie i wtedy
    będzie "hak" jak znalazł. albo gdy jakis ambitny urzędnik postanowi
    zarobić na wyższą premię.... Zresztą niesprawdzona plotka głosi, że w NBP
    wszyskie spawozdania od osób fizycznych nie prowadzących działalności
    gospodarczej lądują w koszu.