    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zaufanie mBanku
    Date: Thu, 8 Oct 2015 23:59:36 +0200

    "Tom N" 1...@i...dyndns.org.invalid.15100
    8.invalid

    > OIMW jest tak, że aplikację instaluje się potwierdzając kodem SMS
    > wysłanym na telefon zarejestrowany, definiuje sie również pin do
    > logowania do aplikacji.

    > <https://www.mbank.pl/pomoc/info/pytania-i-odpowiedz
    i/windows-phone-faq.html>

    > "W aplikacji przelewy wymagające autoryzacji zatwierdza się poprzez podanie
    > PINu (tego samego, który służy do logowania do aplikacji). W starszych
    > wersjach aplikacji, autoryzacja przelewu odbywa się przy pomocy hasła SMS."

    Mam najnowszą wersję. Niczym nie autoryzuję przelewu. Wchodząc do aplikacji
    podaję PIN, później leję bez weryfikacji do wszelkich odbiorców -- zaufanych
    i niezaufanych.

    > Cos mam (urządzenie zarejestrowane) i cos wiem (pin). Redundancja z SMS na
    > ewentualne kolejne urządzenie jest IMHO niezbyt potrzebna dla "normalnych
    > ludzi"...

    Dlaczego na kolejne?

    > "Normalny" nie nosi dwóch urządzeń mobilnych: jedno do autoryzacji,
    > drugie do operacji

    SMS może przyjść na to, na którym jest aplikacja mobilna.
    Tak właśnie jest w czasie instalacji aplikacji.

    Wg mnie normalni ludzie nie potrzebują wielokrotnego autoryzowania,
    gdy zlecają szereg przelewów (bez wylogowywania się) via WWW do
    niezaufanych odbiorców. Ale to kwestia norm. ;)

    Mille ma swoje normy -- wymaga podania PINu.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'