  • 1. Data: 2005-09-22 10:46:59
    Temat: Zasilenie PayPala
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    W jaki sposb mozna zasilic wlasne konto w PayPalu (polskim)?
    Albo szerzej: pewna osoba w USA przyjmuje platnosci przez PayPal,
    ale ma konto typu Personal, wiec nie moge jej zaplacic karta.
    A jak w takim rozie moge jej zaplacic?

    Z gory dziekuje
    Michal Letowski

  • 2. Data: 2005-09-22 11:29:45
    Temat: Re: Zasilenie PayPala
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl>

    >W jaki sposb mozna zasilic wlasne konto w PayPalu (polskim)?

    karta kredytowa lub karta electron inteligo

  • 3. Data: 2005-09-22 11:32:33
    Od: Michał Kaczorowski <k...@p...legnica.edu.pl>

    > karta kredytowa lub karta electron inteligo

    No i AlleKarta :)

  • 4. Data: 2005-09-22 12:53:55
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "jst" <j...@W...wp.pl> napisał w wiadomości

    > karta kredytowa lub karta electron inteligo

    Moze jakies konkrety?

    Michał Łętowski

  • 5. Data: 2005-09-22 13:08:00
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl>

    > Moze jakies konkrety?

    http://e-platnosci.23.pl/paypal_signup.htm

    pzdr
    j.

  • 6. Data: 2005-09-22 20:08:57
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >karta kredytowa lub karta electron inteligo

    >Albo szerzej: pewna osoba w USA przyjmuje platnosci przez PayPal,
    >ale ma konto typu Personal, wiec nie moge jej zaplacic karta.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Daszki dla ulatwienia ;-).

    Co do problemu - znajdz jakiegos posrednika lub zapytaj tej osoby czy
    nie przyjmie po prostu bidpay.com

    Pzdr.
    Lack

  • 7. Data: 2005-09-23 07:41:05
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    > http://e-platnosci.23.pl/paypal_signup.htm

    To jest opis jak zalozyc konto w PayPalu, natomiast ja,
    jak zaznaczylem to w poscie, takowe juz posiadam.

    Michał Łętowski

  • 8. Data: 2005-09-23 07:57:23
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Uzytkownik "K.N." <l...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > Daszki dla ulatwienia ;-).
    >
    > Co do problemu - znajdz jakiegos posrednika lub zapytaj tej osoby czy
    > nie przyjmie po prostu bidpay.com

    Osoba nie chce slyszec o innych sposobach platnosci, natomiast co do
    posrednika,
    to nie moge znalezc zadnych firm swiadczacych tego rodzaju uslugi
    i nstad moja prosba o pomoc.

    Michal Letowski