  • 1. Data: 2005-09-22 06:31:27
    Temat: [BZWBK] Przegięli w drugą stronę.
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Swego czasu ja (i nie tylko) gardłowałem, że w BZWBK (i nie tylko) nie
    ma regulaminu i TOiP na żądanie.
    Wczoraj natomiast przy podpisywaniu umowy o konto
    pani dla mnie wydrukowała całą tą makulaturę. Gdy się spytałem, czy to
    się różni w czymś od tego co czytałem na stronach BZWBK, uzkałem
    odpowiedź przeczącą. Wtedy zasugerowałem, że może nie trzeba tego
    drukować, bo ja to i tak przeczytałem na stronie (co zresztą jest
    odznaczone na umowie).
    Na to odpowiedź była "Jestem zobowiązana Panu to wydać ..."
    No cóż, biedne drzewa... ;-(

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Talk sense to a fool and he calls you foolish.
    -- Euripides

  • 2. Data: 2005-09-22 07:55:00
    Temat: Re: [BZWBK] Przegięli w drugą stronę.
    Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl%> napisał(a) w
    > Swego czasu ja (i nie tylko) gardłowałem, że w BZWBK (i nie tylko) nie
    > ma regulaminu i TOiP na żądanie.

    hmmm... jak podpisywałem pierwszą umowę, jeszcze WBK, w 1997, to dostałem
    ksero całej TOiP + regulamin drukowany (książeczka).

    --
    Konrad J. Brywczyński GG:1528179
    http://www.boeing.com/news/releases/2003/q2/nr_03051

  • 3. Data: 2005-09-22 08:03:25
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Thu, 22 Sep 2005 06:31:27 +0000, Kamil Jońca napisal/a:

    > Swego czasu ja (i nie tylko) gardłowałem, że w BZWBK (i nie tylko) nie
    > ma regulaminu i TOiP na żądanie.
    > Wczoraj natomiast przy podpisywaniu umowy o konto pani dla mnie
    > wydrukowała całą tą makulaturę.
    cóż tak źle i tak niedobrze....ale zazwyczaj po prostu dawali regulamin
    w formie ulotki.

    --
    Krzysztof Lerski

  • 4. Data: 2005-09-22 08:30:35
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

> [...]
    > odznaczone na umowie).
    > Na to odpowiedź była "Jestem zobowiązana Panu to wydać ..."

    Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie w umowie jest zapis: "Posiadacz oświadcza,
    że przy zawarciu niniejszej umowy otrzymał, zapoznał się i akceptuje treść
    niżej wymienionych dokumentów[...]"

    Więc powinni wydać takie dokumenty. A tak z ciekawości w jakim oddziale to
    było???

    Pozdrawiam
    Przemek