  • 1. Data: 2009-12-18 12:02:00
    Temat: Zamykanie kont bankowych...
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    o tym jak i gdzie warto otwierać konto było wiele razy, tym razem (przy
    okazji robienia przeglądu kont i kart) postanowiłem zakończyć współpracę
    z kilkoma bankami:

    1. GE - zamknięcie kk, wystarczy spłacić kartę (do 0 zł) i wysłać fax z
    rezygnacją, karta zamykana po 30 dniach, bank wysyła potwierdzenie
    2. TBPL - zamknięcie konta wymaga wysłania listu poleconego oraz zwrotu
    przeciętej karty (jeżeli ktoś miał, ja nie), do tego należy zwrócić
    token, ale jeżeli ktoś utracił/zgubił to nie jest to problemem,
    3. ING - zamknięcie 3 kont (w euro, OKO i direct) zabrało miłej pani w
    placówce 10-15 min. (w tym wypłata 12 gr z OKO oraz przyjęcie 2 zł na
    poczet ujemnego salda na koncie direct)...

    jeszcze mam zamiar rozstać się z Aliorem i LB, w przypadku tego
    pierwszego powinno pójść gładko, bo nie zaakceptuję nowej TOiP, a
    LB...macie jakieś doświadczenia? można załatwić to telefonicznie/fax czy
    konieczna wizyta w placówce?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2009-12-18 12:23:05
    Temat: Re: Zamykanie kont bankowych...
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > placówce 10-15 min. (w tym wypłata 12 gr z OKO oraz przyjęcie 2 zł na
    > poczet ujemnego salda na koncie direct)...

    W obydwu tych przypadkach złożyłeś odręczny podpis i sprawdzono twoją
    tożsamość.

    > jeszcze mam zamiar rozstać się z Aliorem i LB, w przypadku tego
    > pierwszego powinno pójść gładko, bo nie zaakceptuję nowej TOiP, a
    > LB...macie jakieś doświadczenia? można załatwić to telefonicznie/fax

    Może być problem ze złożeniem podpisu przez telefon, a podpis musi być.
    Fax i sprawdzenie tożsamości, jak to zrobić?

  • 3. Data: 2009-12-18 12:55:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    K.K. pisze:

    > W obydwu tych przypadkach złożyłeś odręczny podpis i sprawdzono twoją
    > tożsamość.

    w ING tak, w TBPL raczej nie...podpis bedzie odreczny, ale tozsamosci
    nikt nie sprawdzi

    > Może być problem ze złożeniem podpisu przez telefon, a podpis musi być.
    > Fax i sprawdzenie tożsamości, jak to zrobić?

    fax to tak samo jak list, w GE wystarczył do zamknięcia karty...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-12-18 13:40:38
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > 1. GE - zamknięcie kk, wystarczy spłacić kartę (do 0 zł) i wysłać fax z
    > rezygnacją, karta zamykana po 30 dniach, bank wysyła potwierdzenie

    moglbys mi podeslac tresc faxu i podac numer ?
    (przemyslaw.rokicki -malpa- niesfornazyta.pl)

    z gory dziekuje

  • 5. Data: 2009-12-18 15:16:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 18 Dec 2009 13:02:00 +0100, RobertS napisał(a):

    > jeszcze mam zamiar rozstać się z Aliorem i LB, w przypadku tego
    > pierwszego powinno pójść gładko, bo nie zaakceptuję nowej TOiP,

    To Ci pewnie odpiszą, że skoro nie akceptujesz nowej TOiP to przyjdź i
    wypowiedz umowę o prowadzenie rachunku ;)

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2009-12-18 15:43:19
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > To Ci pewnie odpiszą, że skoro nie akceptujesz nowej TOiP to przyjdź i
    > wypowiedz umowę o prowadzenie rachunku ;)

    a w ogole umowa z zeskanowanym podpisem jest wazna ? :)

  • 7. Data: 2009-12-18 20:11:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > moglbys mi podeslac tresc faxu i podac numer ?
    > (przemyslaw.rokicki -malpa- niesfornazyta.pl)
    >
    > z gory dziekuje

    tresc mam w pliku w drugim kompie, jak odpale (w pon.) to skopiuje i
    przesle ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2009-12-18 20:12:33
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To Ci pewnie odpiszą, że skoro nie akceptujesz nowej TOiP to przyjdź i
    > wypowiedz umowę o prowadzenie rachunku ;)

    brak akceptacji nowych warunkow juz samo w sobie jest wypowiedzeniem,
    oczywiscie jezeli mi odpisza, ze moge miec kk na starych zasadach to jej
    nie zamkne ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2009-12-18 20:41:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 18 Dec 2009 21:12:33 +0100, RobertS napisał(a):

    > brak akceptacji nowych warunkow juz samo w sobie jest wypowiedzeniem,

    Może dla Ciebie, ale np nie dla Getina :)

    http://img229.imageshack.us/img229/3405/dscf5626.jpg

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2009-12-18 22:10:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Może dla Ciebie, ale np nie dla Getina :)
    >
    > http://img229.imageshack.us/img229/3405/dscf5626.jpg

    hmm
    nie dostałeś nowych warunków = postąpiłeś tak jakbyś je dostał i
    zaakceptował (nie wyraził sprzeciwu), dobrze zrozumiałem?
    czyli bank naliczał opłaty zgodnie z nową toip, którą według niego
    milcząco zaakceptowałeś?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    dobrze, że mi przypomniałeś, w Getinie też mam konto i kwalifikuje się
    do skasowania