  • 1. Data: 2009-12-17 16:09:22
    Temat: OF pakiet oszczednosciowy
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    przynoszę 10tys rozkładam na 3 produkty i dostaję playstation w prezencie?
    cos mi sie nie chce wierzyć....

  • 2. Data: 2009-12-17 19:58:46
    Temat: Re: OF pakiet oszczednosciowy
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 17.12.09 17:09, sensei pisze:
    > przynoszę 10tys rozkładam na 3 produkty i dostaję playstation w
    > prezencie? cos mi sie nie chce wierzyć....

    Jeśli już, to 3 x 10tyś.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2009-12-17 20:14:37
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 17 Gru, 20:58, Pete <n...@n...com> wrote:

    > Jeśli już, to 3 x 10tyś.

    Plus plan oszczędnościowy na minimum 5 lat z wpłatami co miesiąc. Na
    świecie naprawdę nie ma nic za darmo.

  • 4. Data: 2009-12-17 21:15:43
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Tomek z Wawy"
    b.googlegroups.com

    > Plus plan oszczędnościowy na minimum 5 lat z wpłatami co miesiąc. Na
    > świecie naprawdę nie ma nic za darmo.

    To już prościej do UK pojechać i abonament na komórkę sobie kupić też się
    dostanie gadżet podobnego co PS kalibru. Nie wiem czy teraz jest w ofercie,
    ale znajomy przy przedłużeniu neta i komory w brytyjskiej pomarańczy dostał
    właśnie PS :)