  • Data: 2015-05-20 19:19:34
    Temat: Re: Zamykanie KK Citi
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wystukał, co następuje:

    > Też mi takie dawali, ale jak wyczytałem na grupie o dożywotnim, to po
    > prostu poprosiłem o dożywotnie i panienka dała, więc z ich strony to
    > tylko kwestia zaznaczenia odpowiedniego ptaszka.

    Próbowałem podobnie i był opór. Jeszcze polecano 'dożywocie przez
    wypowiedzenie', ale na razie nie miałem bardzo parcia, żeby testować bardzo
    siłowe negocjacje ;)

    > Nie wiem, gdzieś od 3 lat już siedzę bezpłatnie ;)

    Tyle, to ja chyba mam kartę u nich ;)
    z ciekawości sprawdziłem - pierwszy wyciąg to 2013-02-21, więc nawet nie ;)

    > Czy "na razie" to jeszcze zależy od punktu startowego ;)

    Oczywiście, ale biorąc ich podejście to raczej i tak jest to dziwne, biorąc
    pod uwagę, że zaczynałem jakoś o 3-4krotności deklarowanego dochodu ;)