  • Data: 2015-05-20 21:20:05
    Temat: Re: Zamykanie KK Citi
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 20 maja 2015 13:44:40 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > A po co rezygnować? Nikt normalny chyba nie ma kk citi płatnej? ;)

    Bo niepotrzebna?

    > Swego czasu jak chciałem zamykać, to mi obiecali dożywotnią bezpłatność,
    > i tak jest do tej pory, w międzyczasie co jakiś czas przy logowaniu
    > proponowali mi wyższy limit, i tak dozbierałem teraz 3.5-krotność
    > limitu, który miałem na początku.
    Ze 3 lata temu na gruponie 5zł zainwestowałem bo do karty city Kindle dawali.
    Wpisałem co trzeba z city zadzwonili pogadali kartę z limitem przyznali. Zeby dostać
    Kindle to trzeba było 3 płatności bodajze dokonać czy jakoś tak to olałem sprawę. Pół
    roku temu dzwonili że limit mi mogą zwiększyć bo dobry klient jestem itp. W życiu ich
    karty nie użyłem a dobry klient?
    ;). Poprosiłem o zamknięcie kazali gdzieś tam zadzwonić, zadzwoniłem, miła pani
    nawijała że czemu bo darmo, bo z opłat zwolni mnie itp. Nie wymiękłem i zamkneli
    niepotrzebny mi prodult.