  • Data: 2015-06-19 10:26:22
    Temat: Re: Zamykanie KK Citi
    Od: ls <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 20 maja 2015 12:26:54 UTC+2 użytkownik ls napisał:
    > Rezygnowal ktos ostatnio z KK Citi?
    > Robi sie to telefonicznie, mailem z serwisu transakcyjnego, czy w oddziale?
    > Zrezygnowalem z Citi Phone, wiec nie wiem, czy mi nie pobiora oplaty, jak zadzwonie
    w celu rezygnacji z karty.

    Przeszedlem juz sciezke, wiec sie podziele wynikami:
    Najpierw wyslalem wewnetrzna poczta wiadomosc wybierajac z listy temat "zamykanie
    karty". Bez odpowiedzi. Po jakims czasie ponowilem probe. W koncu (po jakichs 3
    tygodniach) zadzwonila w tej sprawie pani, od ktorej przy tej okazji dowiedzialem
    sie, ze mimo rezygnacji z Citi Phone, mozna bezkarnie (czyli bez oplaty) zadzwonic na
    infolinie i w ten sposob rezygnowac z KK. To chyba najszybsza droga, jesli nie chce
    sie tracic czasu na wizyte w oddziale lub czekac na reakcje poprzez poczte wewn.
    PS. Dla wybranych malo aktywnych posiadaczy KK Citi przygotowalo maly bonus po
    zalogowaniu do systemu transakcyjnego

    --
    pozdr.
    ls