eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe › Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
  • X-Received: by 10.157.63.164 with SMTP id r33mr5807907otc.10.1481410029214; Sat, 10
    Dec 2016 14:47:09 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.157.63.164 with SMTP id r33mr5807907otc.10.1481410029214; Sat, 10
    Dec 2016 14:47:09 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin.stu.neva.ru!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.iad!fee
    d-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!p16no5169055qta.1!news-out.go
    ogle.com!j8ni29025qtc.0!nntp.google.com!p16no5169053qta.1!postnews.google.com!g
    legroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 10 Dec 2016 14:47:08 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <o2hsok$1alf$1@gioia.aioe.org>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.23.198.252;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 83.23.198.252
    References: <o27mne$l1e$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <o2fq22$j0n$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <o2hsok$1alf$1@gioia.aioe.org>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <f...@g...com>
    Subject: Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Sat, 10 Dec 2016 22:47:09 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2965
    X-Received-Body-CRC: 345088187
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:628401
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu sobota, 10 grudnia 2016 22:40:39 UTC+1 użytkownik janek z pola napisał:

    > No bo to jest tak, że dzisiaj wysyłasz wypowiedzenie umowy, a za 2 lata się
    > okazuje że bank konta nie zamknął i naliczał sobie opłaty. Przychodzi nowy
    > kolo do zarządu do pionu marketingu i zleca wysyłkę wszystkich osób z tak
    > naliczonymi opłatami do BIKu. Od teraz walczysz z BIK.
    "Walczysz z BIK? O czym ty piszesz. Co ma BIK do tego?

    .
    >
    > A powody dla których bank może twierdzić, że konta nie zamnkął są różne, z
    > czego ja znam dwa: 1) dzień przed końcem okresu wypowiedzenia wpłynęły
    > odsetki a klient wypłacił kasę w okienku trzy tygodnie wcześniej - no to jak
    > bank ma zamknąć konto, skoro saldo nie jest zerowe;

    Bzdury. Zamknąć konto konto możesz nawet mając milion zł salda na minusie


    >2) pracownik w okienku
    > niby przyjął oświadczenie woli klienta o zamknięciu konta, ale ponieważ
    > klient się nie upomniał o żadne potwierdzenie, to pracownik żadnego
    > zamknięcia konta nie wykonał. W tym drugim przypadku klientowi będzie ciężko
    > udowodnić że konto rzeczywiście zamykał.

    Bzdura druga- po kiego do banku łazić osobiście- pisałem, wysłać pocztą lub przez
    system transakcyjny- zawsze potwierdzenie masz.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1