  • Data: 2008-01-13 18:31:22
    Temat: Re: Zamknięcie cyklu na KK Citi
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysztofsf" a...@v...goo
    glegroups.com

    > Huh? Raczej za co najmniej dwadzieścia parę dni.

    : Nie - tylko za okres gdy korzystal z debetu w koncie (ktorym splacil
    : KK, ratujac sie przed odsetkami za 50-pare dni na tekze karcie+ kara
    : za brak splaty :)

    Tak właśnie. Jednak okazało się, że przelewy w Polsce ,,chodzą''
    jak szwajcarski zegarek, ale wyjęty spod ciężarówki. ;) Zauważyłem,
    że warto mieć kilka kont, gdy się chce skutecznie :) przelewać pieniądze. :)

    W końcu wszystko olałem i zrozumiałem, dlaczego bankierzy olewają mnie. :)
    (bo tu, w Polsce, wszyscy wszystkich olewają)

    Przełomowym był dzień 15 sierpnia 2007. :) Choć przelewy z Polbanku do
    Citi szły szybko i pewnie, postanowiłem spłacać karty z tygodniowym
    wyprzedzeniem, :) na co złożyły się smutne doświadczenia z innych banków. :)

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/