  • Data: 2008-01-13 19:26:25
    Temat: Re: Zamknięcie cyklu na KK Citi
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11> szukaj wiadomości tego autora

    "chrisek" 478a6159$...@n...home.net.pl

    : Wiem o podglądzie i korzystam, ale IMHO dzień zamknięcia powinien być
    : stały (taki jak ustaliłem), a nie zależny od jakiegoś widzimisię banku.

    Jeśli korzystasz, to wiesz, jak jest. :)

    : Wspomniałeś coś o chyba o złych doświadczeniach z przelewaniem kasy na
    : spłatę KK w ostatniej chwili, mógłbyś rozwinąć?

    Nie o tym wspomniałem, ale o tym, że płacenie przelewami bywa
    zawodne i zwlekanie na ostatnią chwilę może być ryzykowne. :)

    Poza spłacaniem (przelewami) kart, płacę i inne powinności.
    Mam do opłacania dwa mieszkania, a w nim gaz i elektryczność.
    Poza tym internet i telefony. No i mam także inne przelewy. :)

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/