  • Data: 2008-01-14 10:59:26
    Temat: Re: Zamknięcie cyklu na KK Citi
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Mokrzycki" 1qxwvl7f6cdzk.1h7fwc6zmlwzq$....@4...net

    > I nie robisz tego z karty Citi?

    W tym roku z Polbanku wykonałem 11 przelewów zewnętrznych.
    (ale zazwyczaj przelewam zdecydowanie rzadziej)
    Pewnie dziś przeleję raz jeszcze.

    Limit na Citi wyczerpał się, zanim zapłaciłem za dwa mieszkania. :)
    Pozostawiłem tam 1.68 złotych. Gdy doleję (a raczej na początku
    kolejnego okresu) zapłacę dwa razy (lub trzy -- z wyprzedzeniem)
    za internet, co znacząco nadszarpnie ów limit, bo miesiąc kosztuje
    tu 65 złotych -- internet plus 4 złote za TV.

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/