  • 1. Data: 2020-04-20 11:59:57
    Temat: Załozenie epuap przez mbank
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Wszedłem na strone epuap i chciałem załozyć profil potwierdzajac
    tozsamosc przez mbank.

    Klikam załóz konto, potwierdzenie przez bank - wybieram mbank, loguje sie
    i otrzymuje strone: https://online.mbank.pl/errors/404.html

    Przyznaje ze nawet bym sie zdziwił gdyby zadziałało ale zastanawiam sie
    kto zjebał? mbank czy epuap gov.pl?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 2. Data: 2020-04-20 13:15:04
    Temat: Re: Załozenie epuap przez mbank
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-04-20 o 11:59, Budzik pisze:
> [...]
    > i otrzymuje strone: https://online.mbank.pl/errors/404.html
    >
    > Przyznaje ze nawet bym sie zdziwił gdyby zadziałało ale zastanawiam sie

    Od 14 września 2019 roku system transakcyjny mBanku działa fatalnie.
    Sypią się różne rzeczy, np. przy przejściu z profilu prywatnego na
    firmowy się wykłada, losowo rozpoznaje lub nie rozpoznaje urządzenie
    dodane do zaufanych. Miałem problem z realizacją płatności internetowej
    kartą wirtualną mBanku i inne. Jeszcze troszkę i pieniądze na koncie
    przestaną się zgadzać.

  • 3. Data: 2020-04-21 00:30:23
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

> [...]
    > dodane do zaufanych. Miałem problem z realizacją płatności internetowej
    > kartą wirtualną mBanku i inne. Jeszcze troszkę i pieniądze na koncie

    mam pytanie: dlaczego korzystasz z tak fatalnie działającego banku?!

  • 4. Data: 2020-04-21 01:23:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> 8...@g...co

    : mam pytanie: dlaczego korzystasz z tak fatalnie działającego banku?!

    Bo qsi i nęci, a widząc, iż jest opuszczany, nie
    płacze, nie kąsa, ale mówi, że będzie tęsknił...

    -=-

    Właśnie obiecał zmniejszenie liczby kliknięć -- na razie
    zaproponował mi skasowanie zaufanych urządzeń, by mógł
    obdarzyć zaufaniem następne/kolejne... Przy każdym
    usunięciu wysłał mi SMS i grzecznie poprosił o wpisanie...

    Każdy kod ma 8 cyfr...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 5. Data: 2020-04-21 12:11:12
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-04-21 o 00:30, n...@p...pl pisze:

    > mam pytanie: dlaczego korzystasz z tak fatalnie działającego banku?!

    To bez znaczenia i wiedza dla nikogo.

  • 6. Data: 2020-04-21 12:48:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-04-20 o 11:59, Budzik pisze:

    > Przyznaje ze nawet bym sie zdziwił gdyby zadziałało ale zastanawiam sie
    > kto zjebał? mbank czy epuap gov.pl?

    A to dopiero początek :-)
    Zawsze jak loguję się do epuapu, to się boję,
    bo kiedyś oglądałęm to (do końca)
    https://www.youtube.com/watch?v=6r9PpsaTunM&t=16s

  • 7. Data: 2020-04-22 21:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

> [...]
    > internetowej kartą wirtualną mBanku i inne. Jeszcze troszkę i
    > pieniądze na koncie przestaną się zgadzać.

    To chyba jednak błąd epuapu który kieruje na zła podstrone mbanku.
    Wszedłem do mbanku i stamtąd yklikałem załozenie epuapu - poszło bez
    problemu.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 8. Data: 2020-04-24 14:24:49
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-04-21 o 12:48, cef pisze:

    > A to dopiero początek :-)
    > Zawsze jak loguję się do epuapu, to się boję,
    > bo kiedyś oglądałęm to (do końca)
    > https://www.youtube.com/watch?v=6r9PpsaTunM&t=16s

    Nie korzystam z epuapu przez mBank, tylko przez całkiem inny bank i
    działa normalnie.

  • 9. Data: 2020-04-25 13:35:22
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-04-22 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > To chyba jednak błąd epuapu który kieruje na zła podstrone mbanku.
    > Wszedłem do mbanku i stamtąd yklikałem załozenie epuapu - poszło bez
    > problemu.

    Nie wiem, ale mBank od jakiegoś czasu to parodia.
    Np. chciałem dodać środków na karcie wirtualnej (eKarta). Loguję się do
    serwisu transakcyjnego, a tam nie ma takiej opcji. Mogę rozładować,
    podejrzeć stan środków, a przycisk "Zmień środki" był, a go nie ma.
    Nawiązuję rozmowę przez czat z konsultantką. Ciele na niedzielę nic nie
    kapuje, każe mi czekać, czekam 10 minut. Po 10 minutach ona się pyta,
    czy jestem zalogowany do aplikacji, czy do WWW. Odpowiadam, że do WWW.
    Znowu 10 minut czekania. Po 10 minutach kobitka stwierdza, że karta jest
    zastrzeżona - bujda na resorach, bo nie jest itd. konwersacja jak z
    retardem. W międzyczasie zalogowałem się do apki, a tam przycisk zmiany
    środków jest. Doładowałem i działa. Zakładam się, że mBank dalej nie
    jest świadomy, że przez WWW nie da się doładować eKarty, a w
    szczególności eKarty, której pozostało mniej niż 2 miesiące ważności.

  • 10. Data: 2020-04-25 19:43:52
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-04-24 o 14:24, Poldek pisze:

    > Nie korzystam z epuapu przez mBank, tylko przez całkiem inny bank i
    > działa normalnie.

    A to sposób logowania w zależności od tego jaki bank się ma jakiś wpływ
    na działanie?
    Pytam, bo ja loguję się do wszystkiego podpisem kwalifikowanym, więc
    nie umiem ocenić wpływu banku.
    W zasadzie rzadko korzystam z tych platform epuapowych.-
    ogólnie oceniam je jako mało ergonomiczne.