  • 1. Data: 2020-04-21 14:44:13
    Temat: Brak zwrotu z Aliexpress
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Na koncie w ali mam "Refund in progress".
    Tak wisi sobie od 3 lat na kwotę 1$ :)

    Napisałem do nich, podali mi nr ARN i coś w stylu, że "refund został
    zrealizowany i to problem banku".
    Napisałem do banku (Getin) podając im ten ARN, a bank odpisał, że nie
    odnotowano żadnego zwrotu.

    Jaka dalsza procedura? :)

  • 2. Data: 2020-04-21 15:55:09
    Temat: Re: Brak zwrotu z Aliexpress
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.04.2020 o 14:44, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > zrealizowany i to problem banku".
    > Napisałem do banku (Getin) podając im ten ARN, a bank odpisał, że nie

    Ja bym nnapisał do ich I Sekretarza informując, ze korzystałeś z ich
    serwisu, bo chcesz wspierać rozwój komunizmu, ale obecnie ta dotkliwa
    strata podkopuje Twoje zaufanie we władzę ludu :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2020-04-22 18:28:13
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-04-21 o 14:44, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > zrealizowany i to problem banku".
    > Napisałem do banku (Getin) podając im ten ARN, a bank odpisał, że nie

    Ja tak długo nie czekałem. Kiedy po kilku tygodniach od zwrotu nadal nie
    miałem kasy na koncie, napisałem e-mail do Curve. Poprosili o zrzut
    ekranu, przeprosili i wytłumaczyli, że w tym samym czasie miałem inny
    zwrot (czy jakoś tak...) i błędnie zapisali - jako wpłatę, czy cóś. ;)
    W każdym razie już za parę dni, te kilkadziesiąt dolarów wróciło na
    miejsce. Znaczy - na rachunek mojej karty kredytowej.

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 4. Data: 2020-04-23 00:38:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> m...@4...com

    : Jaka dalsza procedura? :)

    Nie wiem, ale ja chyba bym zaproponował szukanie forsy
    i bankowi, i AliExpressowi. (dałbym rzecz jasna potrzebne
    dane i pełnomocnictwa w tej sprawie, ale nie czekałbym
    tak długo)

    My płacimy, bank przelewa, AliExpress sprzedaje...
    Każdy ma swoją rolę... Naszą rolą chyba nie jest
    szukanie forsy... Niech Getin dogaduje się ze
    sprzedawcą, skoro podjął się pośredniczenia...

    -=-

    Błędy są zawsze i wszędzie -- ważne, jak te błędy
    są usuwane i jak są naprawiane skutki tych błędów.

    --