  • 1. Data: 2020-04-16 19:02:50
    Temat: Kursy PayPal a banku
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kupowałem dziś jakąś drobną pierdołę na ebay.de z Chin za 5,39 euro.
    PayPal zaproponował po swoim kursie obciążenie karty w PLN 25,79 złotego.
    Generalnie nie wybieram przeliczania przez PayPal lecz wybieram przez bank (trochę
    trzeba naklikać w PP za każdym razem), niech
    rodacy zarobią jakby co nawet gdyby wyszło na to samo.
    Przez bank (kursy chyba Visy + prowizja banku za przewalutowanie chyba 3,5%) wyszło
    25,37 złotego.
    Czyli przez bank mimo zdzierania opłaty za przewalutowanie wychodzi i tak taniej.
    Drobna kwota, i z rozpędu zapomniałem o zapłaceniu kartą podpiętą do EUR, bo wyszłoby
    prawie złotówkę taniej (ile tam kantor wołał
    dziś za 5,39 EUR dla porównania? około 24,52 zł?).