  • 1. Data: 2020-04-17 22:31:54
    Temat: zniknęło mi konto
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Konto BNP. Zalogowałem się normalnie dzisiaj wieczorem(rano było ok) i
    powitała mnie informacja "nie posiadasz kont". Za to posiadam nadal kartę
    do konta, którego nie ma. Mogę też otworzyć konto. Sprawdziłem - nie ma
    żadnych prac konserwacyjnych, na innej przeglądarace to samo. Na
    szczęście nie miałem tam prawie nic.
    Pół godziny później konto wróciło na miejsce. Jak mogłem w to zwątpić?
    Nic podobnego, nigdy, w żadnym innym banku mi się nie zdażyło.