  • 11. Data: 2003-02-25 21:02:50
    Temat: Re: Zaklejanie CVV2/CVC2
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:b3glb8$i7s$1@news.onet.pl...

    > Ja, taki niewinny mis? ;)

    Nie mow mi o niewinnych misiach ;) mam wlasnie praktyki w liceum i pol
    niewinnych misiow bym powywieszal ;)

    >Sprawdzali wszystkim. Moim zdaniem glupota -
    > nie mogliby sobie jakiegos czytnika kupic?

    Mac na takie "bzdury" nie wydaje ;) od tego sa pracownicy - przyjmie
    falszywke to zwroci ze swoich :-/

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2003-02-25 21:30:33
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >No i zapłaci. I w czym problem? Dzwonię do banku, kasa wraca, sprzedawca
    >ma ciepło.

    Witam

    Widze, ze konsekwentnie glosisz swoje :))

    Przyzam, ze z pewnym podziwem patrze na twoje stanowisko wobec problemu
    uzycia karty w necie i gdzie indziej bez fizycznego udzialu karty.

    Ostatnio przy dyskusji na taki sam temat poleciles przeczytac umowe rachunku

    >Przeczytaj umowę z bankiem. A paragraf nazywa sie empiria.

    Hmmm. Przeczytalem. NA przyklad umowe o KK EC/MC z BPH/PBK. Nic tam
    pocieszajacego nie znalazlem :( W innych umowch rowniez

    Co do empirii, to moja empiria z citkiem wykazuje empatie generalnie :)
    Ale ja nie moge ta empiria wszystkich kart potraktowac, bo jak mnie ta
    empiria kopnie w d... to ja sie moge pewnego dnia nie pozbierac.

    Empirycznie to ja moge zaprzeczyc jakiejs zasadzie podajac jeden jedyny
    wyjatek ktory ja obali.
    Natomiast stanowczo i powtornie prosze o podanie zapisu w umowie, ktory
    sugerujesz odnalezc ( u mnie aktualnie BPKPBK - karta, mBank - rach +
    electron, Fortis - srebrny + electron - ale to juz niedlugo, Lukas - e-konto
    + electron ).

    pzdr
    wbk

  • 13. Data: 2003-02-25 21:43:06
    Temat: Re: Re: Zaklejanie CVV2/CVC2
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 25, 2003 at 09:48:31PM +0100, =?ISO-8859-2?Q? Micha=B3?= 'Amra'
    =?ISO-8859-2?Q?Macierzy=F1ski ?= wrote:

    >Ty sie smiej. W co najmniej dwoch miejsach sprawdzali mi nawet 10
    >zlotowki i 20ki (McDonalds i taki sklepik z jedzeniem Metro Pole
    >Mokotowskie). Bierze taki facet 20ke (manager w Macu) i pod swiatlo
    >nad kasa patrzy czy dobra. Wydaje mi 10 zl + drobniaki, a ja biore to
    >10che i ostentacyjnie do gory dlugo trzymam i sprawdzam, czy mi dobrze
    >wydal..

    Robie dokladnie to samo. Musze sobie jeszcze tester banknotow zalozyc
    w samochodzie i chyba tych gosci rozwale do konca.

    Albo jeszcze szklo powiekszajace i te 1-no groszowki sprawdzac, o
    wazeniu nie mowiac.

    --

    --w

  • 14. Data: 2003-02-25 21:57:29
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:20030225214228.GU21084@diuna.pingwin.waw.pl, Wojtek Piecek
    <w...@p...waw.pl>:

    > Robie dokladnie to samo. Musze sobie jeszcze tester banknotow zalozyc
    > w samochodzie i chyba tych gosci rozwale do konca.

    W prasie popularnej reklamuja testery przenosne w postaci dlugopisu.

    --
    Robert

  • 15. Data: 2003-02-25 21:59:28
    Od: "Konrad Krupinski" <k...@z...pl>

    Witam!

    A że się tak niedyskretnie zapytam. Po jaka chole.... zabezpieczać
    CVV2/CVC2,
    skoro i tak większośc polkich banków, go nie weryfikuje?

  • 16. Data: 2003-02-25 22:07:21
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał

> [...]
    > w samochodzie i chyba tych gosci rozwale do konca.
    >
    > Albo jeszcze szklo powiekszajace i te 1-no groszowki sprawdzac, o

    LOL
    Hehe dobre ;-))))

    --
    Witek

  • 17. Data: 2003-02-25 22:09:33
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Konrad Krupinski" <k...@z...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > A że się tak niedyskretnie zapytam. Po jaka chole.... zabezpieczać
    > CVV2/CVC2,
    > skoro i tak większośc polkich banków, go nie weryfikuje?

    Cicho, bo psujesz zabawe ;)

    --
    JaKi

  • 18. Data: 2003-02-25 22:10:07
    Od: "Konrad Krupinski" <k...@z...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Konrad Krupinski" <k...@z...pl> napisał w wiadomości

    > Cicho, bo psujesz zabawe ;)

    Ok, sorry - juz nie bede! ;)

  • 19. Data: 2003-02-25 22:10:57
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b3gpj5$qoc$1@inews.gazeta.pl, JaKi <j...@g...pl>:
    > Użytkownik "Konrad Krupinski" <k...@z...pl> napisał w wiadomości

    > Cicho, bo psujesz zabawe ;)
    No wlasnie :)

    A po taka na przyklad, ze jak nieuczciwy kasjer zobaczy, ze cos zaklejone,
    to moze sie nie domysli, ze reszta wystarczy :))
    No i juz zabezpieczenie!

    --
    Robert

  • 20. Data: 2003-02-25 22:16:25
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "RysioPysio" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Myślę że nie.
    > Ja mam zamalowane czarnym flamastrem :)

    O i tu kolega mial pomysla ;)
    A jak przyjdzie ochota cus sobie kupic w internetowym sklepie za oceanem to
    kolega bedzie wymienial karte. Jak ma Citka to jeszcze pol biedy bo za darmo
    ale jak inna :))))

    A moze by tak numerki wymbosowane spilowac? :)

    --
    JaKi