  • Data: 2002-04-24 07:28:05
    Temat: Re: Zajęcie konta przez komornika
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No popatrz - a mi prawnik powiedział że nawet na wspólnym koncie jeśli mam
    > rozdzielność majątkową to ewentualny podział środków istnieje - w
    proporcji
    Zgadza sie, ale to ... teoria. Tyle ze jak masz wpolne konto i zajecie
    komornicze, to prawnik wtedy moze zarobic, a przy osobnym nie :-))

    > do wpływów współwłaścicieli. Chyba że to trzeba dopiero udowowdnić przed
    Tak trzeba. Jak zajmie we wspolnym mieszkaniu np. twoj telewizor sytuacja
    jest podobna.

    > sądem .. jeśli tak to rzeczywiście kanał. Bo zanim się to udowodni to
    sporo
    > wody w rzece może upłynąć ...
    Komornik zazwyczaj zajmuje "co leci", a pozniej czlowiek ma zmartwienie ;-(
    pzd