  • Data: 2002-04-24 20:55:32
    Temat: Re: Zajęcie konta przez komornika
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zgoda, ale to jest zupelnie inna sytuacja, aczkolwiek mozliwa nawet w pekao
    :-((
    Nie takie rzeczy sie zdarzaja.

    > Noo - jednak nie calkiem to Pekao takie najgorsze ! Cieszy to w kontekście
    > tego co pisał Witek. Ciekawe czy ma w tym wzgledzie wiedze praktyczna - a
    > jeśli tak to jakiego banku się ona tyczy ?

    Faktycznie zalezy od banku. BTW bank ma na to 7dni.
    Wiedza sie tyczy "ulubionego" Banku Handlowego w Warszawie :-)) oni bardzo
    lubia przed czasem oddawac kase komornikom, zanim wlasciciel konta zdazy
    podjac stosowne kroki prawne... Nie wiem czy tak jest z prywatnymi kontami w
    citi, ale BHW (konta firmowe) lubi rozdawac cudza kase.
    pzd