  • Data: 2002-04-24 07:20:44
    Temat: Re: Zajęcie konta przez komornika
    Od: "Kasia" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.pl
    > Komornik zajmuje calosc, a wspolwlasciciel konta ktoremu sie to nie podoba
    > musi sie boksowac z komornikiem (czyt. udowodnic ze to jego srodki zajal)
    > lub sadem jak ten pierwszy nie bedzie chcial oddac kasy. To tyle.
    > Dlatego przy rozdzielnosci majatkowej zalecane sa osobne konta :-))

    No popatrz - a mi prawnik powiedział że nawet na wspólnym koncie jeśli mam
    rozdzielność majątkową to ewentualny podział środków istnieje - w proporcji
    do wpływów współwłaścicieli. Chyba że to trzeba dopiero udowowdnić przed
    sądem .. jeśli tak to rzeczywiście kanał. Bo zanim się to udowodni to sporo
    wody w rzece może upłynąć ...