  • Data: 2002-04-24 08:05:20
    Temat: Re: Zajęcie konta przez komornika
    Od: "Kasia" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.pl> napisał w

    > No popatrz - a mi prawnik powiedział że nawet na wspólnym koncie jeśli
    mam
    > proporcji

    > Zgadza sie, ale to ... teoria. Tyle ze jak masz wpolne konto i zajecie
    > komornicze, to prawnik wtedy moze zarobic, a przy osobnym nie :-))

    Ale to był prawnik z rodziny - i tak by ze mnie nie zdarł :-))) Ojoj - no
    chyba że ! Żart ! Na pewno nie :-))

    > Tak trzeba. Jak zajmie we wspolnym mieszkaniu np. twoj telewizor sytuacja
    > jest podobna.

    No z tego co mnie ponformowano, to niskocennych składników wyposażenia
    rozdzielność majątkowa nie obejmuje - czyli nawet pralki, lodówki czy
    telewizora, nie wspominając o sztućcach ...

    > Komornik zazwyczaj zajmuje "co leci", a pozniej czlowiek ma zmartwienie
    ;-(

    W ogóle jak komornik wchodzi to juz człowiek ma zmartwienie - tak myślę, bo
    na szczęście to dla mnie problem teoretyczny

    Pozdroofka