  • Data: 2002-09-06 07:18:36
    Temat: Re: Zajecie konta - czy to bezprawie?
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Abstrahując... nie wycierajcie sobie tą Polską tak gęby na każdym kroku,
    > bo nawet nie wiecie jakie numery odchodzą w bankach państw które zapewne
    > uważacie za super cywilizowane.
    (...)
    > 3. Inny kolega, na podstawie wystawionego przeze mnie upoważnienia (moja
    > twórczość, żaden oficjalny dokument czy formularz) odebrał z tego samego
    > banku moją kartę kredytową.
    >
    > To tak w skrócie, a lista "kwiatków" oczywiście nie jest pełna. Teraz
    > zagadka - co to za kraj? :)

    Pewnie Niemcy albo Wlk. Brytania.
    Przeglądałem ostatnio stronę organizacji konsumenckiej z USA, ludzie
    żalili się na jakiś bank, co za wpłatę kilkudziesięciu dolarów proponuje
    MC, twierdząc, że po rozpatrzeniu wniosku zwróci pieniądze. Kart
    oczywiście nie wydaje i pieniędzy nie zwraca. Oferta kierowana jest
    głównie do ludzi w tarapatach finansowych, którym KK jawi się jako
    rozwiązanie ich problemów i/lub podniesienie pozycji społecznej.

    Pzdr: Dogbert