  • Data: 2002-09-11 15:32:58
    Temat: Re: Zajecie konta - czy to bezprawie?
    Od: "Rafalski" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Usador Tomek escribió en el mensaje <news:alnlq7$1i5g$1@news2.ipartners.pl>

    > Pani w banku zgubiła informację o wpłacie??? I to jest cywilizacja???

    Oczywiście. Pani w banku jest tylko człowiekiem. Cywilizacja, to jest wtedy,
    gdy człowiek jest najważniejszy. Myślisz, że tu chodzi o autostrady i
    telefony? To są tylko techniczne środki. Chodzi o to, żeby wszystkim się
    miło żyło, mówili sobie z uśmiechem 'dzień dobry' i nie obawiali sąsiadów.

    W USA wypłatę wciąż dostajesz czekiem przychodzącym pocztą, a nie przelewem.
    Tak lubią. Poczta - jak to poczta, czasem listy gubi. Myślisz, że mają z
    tego powodu problemy?

    Cywilizowany świat to jest taki, w którym się życie ułatwia, a nie wali
    kłody pod nogi. Cywilizowany ochroniarz w sklepie na dźwięk alarmu na bramce
    podchodzi do podejrzanego klienta z uśmiechem i życzliwością, jakby zakładał
    pomyłkę. Jest to _regułą_ - wiem z doświadczenia, przez parę miesięcy
    chodziłem po cywilizowanym kraju ze wzbudzającym alarmy kalendarzem.
    Niecywilizowany ochroniarz jest agresywny i bardzo przejęty. I tak dalej,
    nie chce mi się pisać o niecywilizowanych kierowcach celujących w pieszych,
    którzy przechodzą w nieoznakowanych miejscach. Albo na pasach, bo to też
    fajne. Wystarczy, że widzę takie scenki na co dzień.

    --
    Rafalski

    "Obviously you're not a golfer."
    Jeff "The Dude" Lebowski