  • 11. Data: 2005-01-20 14:41:30
    Temat: Re: Zaginął przelew, jak dojść prawdy
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysztof K. Maj wrote:
    > Przecież w przypadku gdyby to była większa kwota (np. opisany wcześniej
    > przelew należności za samochód), to taki termin rozpatrzenia reklamacji
    > woła o pomstę do nieba.

    Bank zobowiązany jest pokryć straty powstałe z tytułu niewykonania
    zlecenia. W moim przypadku pokrył.

  • 12. Data: 2005-01-20 14:41:46
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Thu, 20 Jan 2005 15:32:31 +0100, na pl.biznes.banki, Michał 'Amra'
    Macierzyński w wiadomości <news:csoffl$dco$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > A masz pelne zaufanie do drugiej strony?

    Pełnego zaufania to ja nie mam do nikogo.

    > Bo nie wiem - to oswiadczenie to jego, czy banku?

    Oświadczenie wystawił mi sprzedawca i dlatego moje podejrzenia
    przesunęły sie w stronę Lukasa.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 13. Data: 2005-01-20 16:36:16
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    Króciutko

    Zwróć uwagę na
    http://www.mbank.com.pl/download/pdf/umowa_1os.pdf

    par 11.1 - 11.4 powinni na odpowiedzieć dlaczego termin reklamcji uległ
    wydłużeniu ponad 30 dni

    Możesz też zwrócić uwagę na art 52 pkt 10 prawa bankowego oraz art. 63c i
    art 64 prawa bankowego /bank odpowiada solidarnie/ . Tylko czy możesz
    udowodnić że poniosłeś jakąś realną szkodę ? Poza tym możesz złożyć skargę
    do Arbitra bankowego http://www.zbp.pl/arbiter.php i ewentualnie do GINBu

    pozd
    as

  • 14. Data: 2005-01-20 19:12:54
    Od: "Grzes" <f...@p...onet.pl>

    > Krzysztof K. Maj wrote:
    > Bank zobowiązany jest pokryć straty powstałe z tytułu niewykonania
    > zlecenia. W moim przypadku pokrył.

    A jakie straty pokryl? tak z ciekawosci
    :)
    Grzes

  • 15. Data: 2005-01-20 19:57:31
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Grzes wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    > A jakie straty pokryl? tak z ciekawosci

    Przysłał mi czeki z błedem, potem przysłał drugi raz z tym samym błedem
    a potem wysłał kasę przelewem na własny koszt, co i tak było szybsze niż
    wysłanie czeku nawet gdyby od razu było bez błędu. Dawne czasy.

  • 16. Data: 2005-01-20 21:39:54
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    [reszta wycięta]

    Dzięki! To już są konkrety :)

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 17. Data: 2005-01-23 16:16:11
    Od: maHo <m...@p...net>

    Wojciech Nawara wrote:

    > A do mBanku to pisemnie niby nie można???

    ale nie masz namacalnego dowodu co im wysłałeś. masz tylko potwierdzenie
    nadania listu poleconego.

    pozdrav

    maHo

  • 18. Data: 2005-01-23 16:29:10
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    maHo napisał(a):

    > ale nie masz namacalnego dowodu co im wysłałeś. masz tylko potwierdzenie
    > nadania listu poleconego.

    Wyślij "na PJO". List bez koperty.
    Informacji szukaj w googlach.

  • 19. Data: 2005-01-23 17:09:18
    Od: maHo <m...@p...net>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Wyślij "na PJO". List bez koperty.
    > Informacji szukaj w googlach.

    chodzi o post(nie znalazłem w googlach oryginału) na który jest
    odpowiedź tutaj http://tinyurl.com/5lm72 ?

    no oryginalna metoda. pewnie skuteczna, ale raczej średnio wygodna.

    pozdrav

    maHo

  • 20. Data: 2005-01-23 21:50:15
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    maHo napisał(a):

    > chodzi o post(nie znalazłem w googlach oryginału) na który jest
    > odpowiedź tutaj http://tinyurl.com/5lm72 ?
    >
    > no oryginalna metoda. pewnie skuteczna, ale raczej średnio wygodna.

    Nie. Chodziło wysłanie listu bez koperty. Piszesz pismo, składasz,
    zaklejasz, opisujesz i wysyłasz. :-)

    I niech bank pokaże pustą kopertę. :-)