  • 1. Data: 2005-01-20 10:13:45
    Temat: Konto w Euro + karta
    Od: z...@p...onet.pl

    Witam
    Szukam informacji o banku, który prowadzi rachunki w euro
    i wydaje do takich rachunków karty rozliczane w euro
    (najlepiej wypukłe debetowe).
    Okazuje się, że po ponad pół roku od wstąpienia Polski do UE
    są jeszcze banki, które takiej oferty nie mają. Jestem po
    telefonach do Pekao SA i Multi.

    Czy macie jakieś propozycje?

    Pozdrawiam
    zarafiq

  • 2. Data: 2005-01-20 10:21:15
    Temat: Re: Konto w Euro + karta
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czy macie jakieś propozycje?

    BZWBK wypukła debetowa do konta w EUR, Citi płaska do konta w EUR, ING też
    płaska.

  • 3. Data: 2005-01-20 22:59:30
    Od: z...@p...onet.pl

    > BZWBK wypukła debetowa do konta w EUR, Citi płaska do konta w EUR, ING też
    > płaska.

    Dzięki za info.
    Do Citi też dzwoniłem ale rozmowa zaczęła się od: "Najpiejw musi Pan sobie
    założyć konto złotówkowe, a potem...

    :)

    Pozdrawiam
    zarafiq

  • 4. Data: 2005-01-20 23:34:40
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > Czy macie jakieś propozycje?
    >
    > Pozdrawiam
    > zarafiq

    Poszukaj w archiwum :), już o tym pisałem.
    WBK - karta MasterCard wypukła, ING - płaskie maestro, CITI - płaskie
    maestro (tu musisz płacic za prowadzenie rachunku).

    MichalL