  • 1. Data: 2005-01-20 11:09:57
    Temat: mBank - olewają zgłoszenia?
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Witam.
    Wczoraj wczesnym rankiem, zanim wypiłem pierwszą kawę, przez
    przypadek uzyskałem dostęp do jednego ze skryptów CGI mbanku
    (niby niezbyt strategicznego, ale mi sporo dał wiadomości...).

    Z uwagi na fakt, że na stronie mBanku ciężko odszukać konkretny
    adres mailowy (np. do obsł.techn.), wszedłem na chata- tam miłej
    Pani przesłałem fragmenty skryptu, zostawiłem swój emali, imię
    i nazwisko z wiadomością,że muszę wyjść do pracy.

    Do dnia dzisiejszego (ponad doba) nikt nie jest tym zainteresowany:
    jak błąd będzie dalej aktywny, to opublikuję te skrypty publicznie,
    bo inaczej chyba nie da się załatwic.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 2. Data: 2005-01-20 11:34:45
    Temat: Re: mBank - olewają zgłoszenia?
    Od: "ktr" <e...@n...dziala>

> [...]
    > Do dnia dzisiejszego (ponad doba) nikt nie jest tym zainteresowany:
    > jak błąd będzie dalej aktywny, to opublikuję te skrypty publicznie,

    To będzie najwłaściwsze rozwiązanie, pod warunkiem że nikt z banku
    faktycznie się z Tobą nie skontaktuje.. Inaczej nie można zwrócić na siebie
    uwagi...

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2005-01-20 12:58:28
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    ktr zapodał(a):

    > To będzie najwłaściwsze rozwiązanie, pod warunkiem że nikt z banku faktycznie się z
    Tobą nie skontaktuje.. Inaczej nie można
    > zwrócić na
    > siebie uwagi...

    "Witam,

    Dziękujemy za zgłoszenie, które złożył Pan wczoraj pracownikowi mBanku na
    czacie z mLinią.
    Błąd został zlokalizowany, a jego przyczyna została już usunięta.

    Serdecznie dziękuję i pozdrawiam,

    <imię i nazwisko>"

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 4. Data: 2005-01-20 13:34:47
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    DooMiniK wrote:

> [...]
    > czacie z mLinią.
    > Błąd został zlokalizowany, a jego przyczyna została już usunięta.

    usunęli błąd - możesz opublikować kod dla zainteresowanych bez niczyjej
    szkody.

    --
    rufio.pzdr();

  • 5. Data: 2005-01-20 17:09:13
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    ruf10 <r...@o...nospam> zapodał(a):
    > usunęli błąd - możesz opublikować kod dla zainteresowanych bez niczyjej szkody.

    Kod nie był mocno znaczący / nie podzielam Twojego zdania (dotyczącego
    publikacji)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 6. Data: 2005-01-20 20:38:27
    Od: Marcin Wieczorek <i...@n...lubie.spamu.org>

    DooMiniK wrote:

    > Kod nie był mocno znaczący / nie podzielam Twojego zdania (dotyczącego
    > publikacji)

    I bardzo slusznie :-) Gratuluje zdrowego podejscia.

    Pozdrawiam serdecznie,

    Marcin

  • 7. Data: 2005-01-21 08:36:52
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

> [...]

    > Do dnia dzisiejszego (ponad doba) nikt nie jest tym zainteresowany:
    > jak błąd będzie dalej aktywny, to opublikuję te skrypty publicznie,

    I rozumiem, że jesteś przekonany, ze taka publikacja jest zgodna z dobrym
    obyczajem, prawem i świadczy o Twojej klasie.
    Ba ... przypuszczam, że bedziesz z siebie dumny, a analogia z publikowaniem
    cudzej korespondencji wyda Ci się absurdalna, prawda?

    ;-)

    pozdr.
    hidie

  • 8. Data: 2005-01-21 08:37:54
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    > To będzie najwłaściwsze rozwiązanie, pod warunkiem że nikt z banku
    > faktycznie się z Tobą nie skontaktuje.. Inaczej nie można zwrócić na siebie
    > uwagi...

    ojej,
    następny 'moralny ponad standardami'
    epidemia jakaś, czy co?!

    pozdr.
    hidie

  • 9. Data: 2005-01-21 08:39:05
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    > usunęli błąd - możesz opublikować kod dla zainteresowanych bez niczyjej
    > szkody.
    >
    > --
    > rufio.pzdr();

    o!
    rufio z kolei wyczytał w powyższym tekście zgode na publikowanie kodu, rewelacja
    :-/

    pozdr
    hidie

  • 10. Data: 2005-01-21 08:48:35
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    hidie zapodał(a):

> [...]
    > Ba ... przypuszczam, że bedziesz z siebie dumny, a analogia z
    > publikowaniem cudzej korespondencji wyda Ci się absurdalna, prawda?

    [...]
    Gdybyś to napisał, zanim temat został zamknięty- pewnie podjął
    bym dyskusję.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl