  • 11. Data: 2012-07-18 18:39:25
    Temat: Re: Żabka przelew z KK na konto
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-18 18:12, disnej pisze:

    > powiedzieli ze rachunki mozna placic tylko gotowka!

    Czyli kłamali:
    http://www2.zabka.pl/pl/uslugi/zapata-kart-patnicz-z
    a-rachunki.html

  • 12. Data: 2012-07-19 10:05:33
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-18 09:09, luc pisze:

    > Jakiego banku była ta karta?

    dzisiaj operacja spłaty karty została zaksięgowana, więc mogę parę
    spostrzeżeń napisać
    - trwało to 2 dni,
    - operacja bezgotówkowa,
    - w historii operacji widnieje kod merchanta 4900 "Narzędzia
    elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne" - jak dla mnie trochę dziwny jest
    - płaciłem też czynsz za mieszkanie i telefon, tu też są kody 4900

    w ramach testu kartą z mille zapłaciłem też za prąd i telefon
    - w historii rachunku nie widać jaki tu jest kod merchanta, ale
    przejrzałem ten ich manager finansowy i widzę, że obydwie operacje
    wpadły do kategorii "rachunki - prąd", rachunek za prąd to jeszcze mogę
    zrozumieć, bo Pani w zabce zeskanowała kod na fakturze, ale czemu
    rachunek za telefon wpadł w tą samą kategorię to nie wiem
    - za telefon płaciłem w czerwcu i z tego co widzę to wpadł on do cashbacku,
    - za prąd w lipcu więc czy jest cashback to się upewnię na 100% w sierpniu

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 13. Data: 2012-07-19 10:49:48
    Od: Millonarios <s...@g...com>

    A jak to wygląda technicznie, tzn. czy trzeba przyjść z fakturami i obsługa sklepu to
    sprawdza? Bo jeśli tak, to jak wykonać np. spłatę karty kredytowej albo przelew na
    swoje konto?

  • 14. Data: 2012-07-19 11:03:31
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-19 10:49, Millonarios pisze:
    > A jak to wygląda technicznie, tzn. czy trzeba przyjść z fakturami i obsługa sklepu
    to sprawdza? Bo jeśli tak, to jak wykonać np. spłatę karty kredytowej albo przelew na
    swoje konto?

    - co do rachunków to miałem przy sobie faktury
    - co do czynszu to pisemko z spółdzielni z nr rachunku i wysokości
    czynszu, ale w tym przypadku kwotę do zapłaty podałem inną bo miałem
    niedopłatę
    - a co do spłaty KK to dałem im pierwszą stronę z wyciągu, ale tutaj
    pytali się co mają wpisać jako odbiorcę, w końcu wpisaliśmy Alior Bank

    Nie wiem czy podanie samego nr konta wystarczy, po prostu nie chciało mi
    się go spisywać więc zawsze brałem jakiś kwit ze sobą. Zresztą zawsze do
    faktury przyczepiali mi spinaczem potwierdzenie zapłaty. Może z czasem
    jak ich przyzwyczaję to zobaczę czy przejdzie numer z samym rachunkiem
    bankowym. Chociaż z drugiej strony jak można rolować spłatę zadłużenia z
    KK .... ciekawe jak będą reagować jak ta kwota trochę urośnie hhihi

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 15. Data: 2012-07-19 19:06:34
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    lolekanabolek <l...@g...com> napisał(a):

    > - a co do spłaty KK to dałem im pierwszą stronę z wyciągu, ale tutaj
    > pytali się co mają wpisać jako odbiorcę, w końcu wpisaliśmy Alior Bank

    Czyli spłacanie jednej KK inną przeszłoby jako bezgotówkowa?

  • 16. Data: 2012-07-19 20:20:00
    Od: j...@g...com

    pewnie tak - problem w tym, ze w wiekszosci Zabek mowia, ze rachunki tylko gotówka

  • 17. Data: 2012-07-19 21:08:19
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-19 19:06, a...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > Czyli spłacanie jednej KK inną przeszłoby jako bezgotówkowa?

    nie inna, a nawet tą samą ;-)) zadłużenie na KK aliora spłaciłem tą samą
    KK aliora ;-))
    zrobiłem takie małe rolowanie długu ;-)))
    i tak, poszło to bezgotówkowo

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 18. Data: 2012-07-20 01:16:49
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    lolekanabolek pisze:

    > Chociaż z drugiej strony jak można rolować spłatę zadłużenia z
    > KK .... ciekawe jak będą reagować jak ta kwota trochę urośnie hhihi

    Jak to karta z cashbackiem, to powinna systematycznie maleć... :-)

    --
    MiCHA

  • 19. Data: 2012-07-20 07:40:49
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-20 01:16, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Jak to karta z cashbackiem, to powinna systematycznie maleć... :-)

    no ta, z cashbackiem, ale będzie nadal aktywnie wykorzystywana w
    następnym miesiącu ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 20. Data: 2012-07-20 11:04:33
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "lolekanabolek" <l...@g...com> napisał w
    wiadomości news:ju9lvb$6mq$1@inews.gazeta.pl...

    > nie inna, a nawet tą samą ;-)) zadłużenie na KK aliora spłaciłem tą samą
    > KK aliora ;-))
    > zrobiłem takie małe rolowanie długu ;-)))
    > i tak, poszło to bezgotówkowo

    no ale jednak kosztuje
    zadłóż się na 5k i spłać to jednak 20zł trzeba wydać
    jakiś to ma wogóle sens?

    erator/