  • 1. Data: 2012-03-13 14:55:53
    Temat: Następna PIRAMIDA?
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Czy warto w to wejść? Czy to oszuści jak Bernard Lawrence Madoff?
    http://www.mizarprofit.pl/kontrakt_rentierski.html

    Kontrakt rentierski jest usługą oszczędnościową o znanym z góry, stałym
    oprocentowaniu. Gwarantujemy do 16,6% premii w skali roku. Kontrakt
    rentierski skierowany jest dla każdego, kto chce korzystać ze zgromadzonych
    środków jak rentier. Innymi słowy każdy kto chciałby zarabiać na swoich
    oszczędnościach i na zgromadzonym kapitale powinien rozważyć skorzystanie z
    naszej oferty. Chodzi bowiem o zarabianie, a nie o przechowywanie gotówki,
    która w skali czasu, wraz z inflacją traci na wartości.

    Minimalna wielkość umowy kontraktu rentierskiego, to 2.000 PLN. Nie ma
    górnego ograniczenia wartości umowy, aczkolwiek w przypadku kwoty powyżej
    200.000 PLN prosimy o wcześniejszy kontakt. Oprocentowanie umowy uzależnione
    jest tylko i wtłącznie od czasu jej trwania

  • 3. Data: 2012-03-13 22:46:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "!sp" <s...@a...er> napisał w wiadomości

    > Czy warto w to wejść? Czy to oszuści jak Bernard Lawrence Madoff?
    > http://www.mizarprofit.pl/kontrakt_rentierski.html

    Zalecałbym ostrożność. Na stronie
    http://www.mizarprofit.pl/grupa_finansowa.html nie ma wprost napisane, z
    kim tak naprawdę podpisujemy umowę. łatwo znajdziemy, że w skład grupy
    kapitałowej wchodzi .Mizar Consulting Group LLC z siedzibą w Stanach
    Zjednoczonych. Kapitał zakładowy spółki wynosi 1,500,000 USD i Profit
    Capital Finance Ltd z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Kapitał zakładowy
    spółki wynosi 2,000,000 GBP, ale to nie są podmioty z Polski. Dalej
    czytamy, że coraz silniejszą pozycję w grupie posiada polska spółka Alkor
    Trade Sp. z o.o.Odpowiada ona za dostarczanie wiedzy i doświadczenia
    ("know-how") w zakresie stosowania matematycznych modeli transakcyjnych w
    handlu walutami, surowcami, indeksami oraz akcjami. Autorskie systemy
    transakcyjne z powodzeniem stosowane są jako uzupełnienie i alternatywa dla
    tradycyjnego podejmowania decyzji inwestycyjnych. A na końcu: Mizar Profit
    jest marką handlową międzynarodowej grupy finansowej skupiającej firmy
    inwestycyjne i fundusze z Wlk. Brytanii, Stanów Zjednoczonych i Polski.
    Jedynym licencjonowanym przedstawicielem marki Mizar Profit na Polskę jest
    fundusz kapitałowy Alkor Trade Sp. z o.o. - Czyli jednak to Alkor Trade sp.
    z oo.

    Tyle się opisali, a nie napisali, jaki mają kapitał zakładowy :-)W końcu
    jak mam powierzyć swoje pieniądze komuś, to pasowałoby wiedzieć, jak jest
    wypłącalny. Co mi z firm za oceanem czy kanałem, z którymi nie mam nawet
    umowy. Na tej ich stronie brak sensownej informacji o zabezpieczeniach.
    Chyba w tej sytuacji trudnoliczyć na powążniejszych inwestorów.

  • 4. Data: 2012-03-14 10:22:33
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Na tej ich stronie brak sensownej informacji o zabezpieczeniach.
    > Chyba w tej sytuacji trudnoliczyć na powążniejszych inwestorów.

    Jak to nie ma inwestorow?
    Jest jeden i to STRATEGICZNY!
    http://www.bankier.pl/forum/temat_re-kontrakt-rentie
    rski-od-mizar-profit-fundusz-mizar-consulting-group,
    10862803.html

  • 5. Data: 2012-03-15 09:23:47
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "kowtow" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jest jeden i to STRATEGICZNY!
    > http://www.bankier.pl/forum/temat_re-kontrakt-rentie
    rski-od-mizar-profit-fundusz-mizar-consulting-group,

    Dzięki.
    Na bankierze obok szemranej reklamy, tylko sceptycyzm
    http://www.bankier.pl/forum/temat_re-czy-warto-kontr
    akt-rentierski-od-mizar,11070626.html