  • 1. Data: 2012-03-13 17:18:38
    Temat: wyżalmy się w jakim banku nacieliśmy się na opłaty ;)
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    1. 20zł mbank (karta po naliczeniu oplaty zastrzeżona w smieciach)
    karta do emax, swego czasu bezpłatna, wprowadzili opłatę

    2. bgż 8zł (pożegnaliśmy się na wiele lat)
    przelew drugi z oszczednosciowego w pewnym okresie
    cudaczny bank, nie liczy okresów pełnymi miesiącami
    tylko jakoś 28 chyba

    3. lukas (kredyt agrikol) 20zł, dziwna oplata (sami zamknęli konto)
    zamknąłem KO i za szybko założyłem spowrotem
    oplata zwrocona, pogroziłem że z bratem zabierzemy od nich kase
    raczej nie był to powód, ciekawe czemu faktycznie zwrócili

    4. polbank 8zł, zamknięcie konta (pożegnanie na ok. 2 lata)
    kasa została na koncie gdzie przelewy zewnętrzne były platne
    przelali, ale za 8zł

    5. polbank 4zł (karta zastrzeżona, brak kart polbanku)
    opłata za kartę do konta oszczędzającego

    no cóż skończyła się era kolekcjonowania kart, pozostały:
    2szt - kk mbanku z promocji na zawsze za free z dodatkową
    2szt - kk openonline z dodatkową
    1szt - getin online
    1szt - open online

    erator/

  • 2. Data: 2012-03-13 18:37:32
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2012-03-13 18:18, zlotowinfo pisze:

    GetinOnline - piszą ze z konta oszczędnościowego można przelać raz na
    własne i raz na obce za darmo. A jednak pobrali 4,99zł

    Dokładny zapis jest taki
    Przelew elektroniczny/zlecenie stałe wykonany samodzielnie poprzez
    system bankowości internetowej - pierwszy w miesiącu kalendarzowym:
    - na rachunek w Getin Noble Banku SA 0 PLN
    - na rachunek w innym banku 0 PLN

    Darek

  • 3. Data: 2012-03-13 23:39:30
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    A w jakim interwale czasowym ?
    bo jesli ~rok wstecz to :

    1/ Inteligo nacielo mnie na 4zl - oplata za debetowke :)
    nie wstrzelilem sie z zakupem w okres rozliczeniowy
    2/ Alior mial dac 100-we za ROR a nie dal
    wykrecili sie sianem ze wczesniej zalozylem lokate 100-dn
    3/ Citi obiecal wydac KK (nawet okreslil limit )
    - po zalatwieniu formalnosci wypial sie zadem bez podania przyczyny :]

    > no cóż skończyła się era kolekcjonowania kart, pozostały:

    KK mBank - do kasacji za kilka m-cy ;)
    KK Polbank
    KD Inteligo
    KD BGZ
    KD GOL
    KD Meritum

  • 4. Data: 2012-03-14 00:50:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jjolri$b1i$...@n...news.atman.pl

    > KK mBank - do kasacji za kilka m-cy ;)

    Dasz minuty?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-03-14 07:02:48
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:jjoq0l$83v$1@inews.gazeta.pl...

    > "Waldek" jjolri$b1i$...@n...news.atman.pl

    > Dasz minuty?
    A jak ?
    - nie mam sluchawki w mbanku
    z KK praktycznie juz nie korzystam
    utrzymuje ja jeszcze na wypadek potencjalnych pltnosci mTransferem

  • 6. Data: 2012-03-14 10:35:14
    Od: " " <a...@g...pl>

    prawie 6 zł - Alior chciał 6 zł za przelew zakończonej 100-dniowej na
    zewnętrzne (konta u nich nie mam a pomyliłam się i przy zakładaniu lokaty, nie
    zaznaczyłam, że nieodnawialna).
    Na szczęście akurat nowy komp kupowałam, więc wzięłam gotówkę (2 godziny +
    benzyna na dojazd/przyjazd, kolejka) i tak kurierowi zapłaciłam. Tak więc
    nawet tych 6 zł im nie dałam ;)

  • 7. Data: 2012-03-14 12:11:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jjpfqs$3gq$...@n...news.atman.pl

    > A jak ?

    [jak najszybciej? -- niekoniecznie; jak?... cudownie? -- na
    co mi cud rozmnożenia chleba? jak?... bezpłatnie? -- pasuje]

    Bezpłatnie.

    > - nie mam sluchawki w mbanku

    No właśnie.

    > z KK praktycznie juz nie korzystam

    Słusznie -- nie dają tych minut. Mnie nie dali.
    Trzeba dzwonić na partylajn z reklamacją.

    > utrzymuje ja jeszcze na wypadek potencjalnych pltnosci mTransferem

    Więc i debetówki nie masz?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-03-14 12:36:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" jjnvh9$kb1$...@i...gazeta.pl

    [Wielkanoc wkrótce -- wierni spowiadają się... niby prawidłowo...
    jednak należy pamiętać o tym, aby nie żyć w grzechu, aby unikać
    grzechu na co dzień a spowiadać się nie tylko raz do roku, ale
    za każdy razem, gdy szatan doprowadzi do popełnienia ciężkiego
    grzechu... dam i ja dobrzy przykład swoją spowiedzią...]

    BZ WBK -- ściął za debetówki przy okazji dawania wiśni

    okazało się, że debetówki można było ściąć na pniu

    meritum -- nie tankuję suchego chleba dla konia, bo stale choruję

    być może spróbuję keszbeku

    mBank -- za kredytówkę 30 rocznie; najpierw dali 100, później co
    roku zabierali po 30

    być może skasuję kartę, chyba że dadzą minuty do telefonu

    mBank -- pobrał 5 złotych za coś, co tylko testowałem

    zamierzam być ostrożniejszy

    Mille -- w ferworze walki nie wpłaciłem tałzena; tym sposobem
    straciłem wówczas 10 złotych wliczając w to keszbek

    zamierzam nadrobić keszbekami przy okazji płacenia w realu,
    gdzie można pobierać surowce w trakcie płacenia

    ĆwierćBank -- chciał ode mnie pieniędzy, ale ostatecznie zrezygnował

    BZ WBK -- ponoć zabierał 7 złotych w efekcie likwidacji Deperadia,
    ale u mnie nie skasował

    -=-

    Z moich dawnych grzechów...
    ING miesiącami zabierał za debetówki i chciał zabrać za niechciane
    cosie; Inteligo zabierał za debetówkę; PeKaO chciał zabrać 200 złotych
    (dwieście) za niechcianą kredytówkę; Lukas chciał zabrać za niechciane
    ubezpieczenia; Sygma zabrał za niechciane ubezpieczenia; Mille naliczył
    niechciane ubezpieczenia, ale oddał (napisali, że niepotrzebnie użyłem
    wulgarnych (gówno) słów, bo i bez nich by zwrócili -- dobrze wiedzieć
    na przyszłość)...

    Najcięższym moim grzechem jest grzech zaniedbania -- brak podwyżki w BGZ
    oraz niekorzystanie z pobierania surowców przy zakupach w realu.

    Więcej grzechów nie pamiętam, za wszystkie serdecznie żałuję,
    obiecuję poprawę (na przykład keszbeki i otwarcie konta z podwyżką;
    niestety nie wiem, co z mBankową -- jeśli grzech opłaci się, będę
    grzeszy nadal) i proszę o rozgrzeszenie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-03-14 12:42:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jjpfqs$3gq$...@n...news.atman.pl

    > A jak ?

    Skoro nie masz tam słuchawki -- masz zapewne swoje 50 minut.
    [kobiety mają swoje 5 minut, ale on nie jest kobietą?...]
    Możesz zarejestrować mój numer i co miesiąc udostępniać mi
    10 minut. [wolałbym 5, ale 10 to mBankowe minimum]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-03-14 12:58:50
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:jjq24o$b51$1@inews.gazeta.pl...

    > Więc i debetówki nie masz?

    Ano nie mam (juz)
    To dosc skąpy bank, a ostatnio zrobil sie wrecz pazerny ;P
    Konta nie likwiduje ze wzgledu na r-k papierow wartosciowych
    i rachunek walutowy ktory co jakis czas zalewa male tsunami ;)
    - no chyba ze tu tez cos glupiego wymysla
    tak czy siak nie wykluczam rozwodu po ~12 latach wspolzycia