    From: lolekanabolek <l...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Żabka przelew z KK na konto
    Date: Thu, 19 Jul 2012 11:03:31 +0200

    W dniu 2012-07-19 10:49, Millonarios pisze:
    > A jak to wygląda technicznie, tzn. czy trzeba przyjść z fakturami i obsługa sklepu
    to sprawdza? Bo jeśli tak, to jak wykonać np. spłatę karty kredytowej albo przelew na
    swoje konto?

    - co do rachunków to miałem przy sobie faktury
    - co do czynszu to pisemko z spółdzielni z nr rachunku i wysokości
    czynszu, ale w tym przypadku kwotę do zapłaty podałem inną bo miałem
    niedopłatę
    - a co do spłaty KK to dałem im pierwszą stronę z wyciągu, ale tutaj
    pytali się co mają wpisać jako odbiorcę, w końcu wpisaliśmy Alior Bank

    Nie wiem czy podanie samego nr konta wystarczy, po prostu nie chciało mi
    się go spisywać więc zawsze brałem jakiś kwit ze sobą. Zresztą zawsze do
    faktury przyczepiali mi spinaczem potwierdzenie zapłaty. Może z czasem
    jak ich przyzwyczaję to zobaczę czy przejdzie numer z samym rachunkiem
    bankowym. Chociaż z drugiej strony jak można rolować spłatę zadłużenia z
    KK .... ciekawe jak będą reagować jak ta kwota trochę urośnie hhihi

    --
    pozdrawiam
    Marcin