  • 31. Data: 2007-07-01 06:36:38
    Temat: Re: Zabezpieczenia w Millenium Net
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2007-06-30, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

    > Aha. :-)
    >
    > Nie pytaj nikogo, tylko po prostu wysyłaj papiery, nie widzę żadnych
    > powodów, dla których miałoby to nie zadziałać...

    Już zapytałam:) Dowiedziałam się, że nie mają podpisanej umowy z bph
    na taką spłatę. Mają z bph leasing, bph coś tam, ale akurat nie kk.
    Ale zrobię, tak jak piszecie i po prostu zlecę pz w bph i zobaczę, co
    będzie się działo.

    Renata

  • 32. Data: 2007-07-01 06:53:41
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> wrote in message
    .waw.pl...

> [...]
    > na taką spłatę. Mają z bph leasing, bph coś tam, ale akurat nie kk.
    > Ale zrobię, tak jak piszecie i po prostu zlecę pz w bph i zobaczę, co

    A czy w ogole BPH oferuje mozliwosc splaty karty za pomoca DD? Na
    http://www.kartykredytowe.pl/pl/karty/latwa_splata nic na ten temat nie
    pisza. Wydaje mi sie, ze w gre wchodzi tylko przelew. Jak chcesz
    automatycznej splaty to musisz miec rachunek w BPH.

    MK

  • 33. Data: 2007-07-01 07:02:36
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > pisza. Wydaje mi sie, ze w gre wchodzi tylko przelew. Jak chcesz
    > automatycznej splaty to musisz miec rachunek w BPH.

    Jest to prawdopodobne, poniewaz BPH ciagnie kase z PZ wlasnej KK , kasujac zlotowke
    miesiecznie za ustanowienie tego na koncie w BPH powiazanym z karta.Nie maja w TOiP
    pozycji PZ do innego banku.

    Tak przy okazji, widze, ze sa oni o conajmniej jedna generacje do tylu jesli chodzi
    o karty kredytowe.
    Ciekawe, jak to bedzie wygladalo, gdy przejmie ich GeMoney Bank ?
    Tamci maja paskudne produkty, ale i Citi chyba nie byl za ciekawy przed polaczeniem
    z Bankiem Handlowym?

  • 34. Data: 2007-07-01 08:01:52
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-07-01 08:53, MK stwierdził, że:
    > A czy w ogole BPH oferuje mozliwosc splaty karty za pomoca DD?

    Oczywiście, od mniej więcej roku.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 35. Data: 2007-07-01 08:08:01
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-07-01 09:02, Krzysztofsf stwierdził, że:
    > Jest to prawdopodobne, poniewaz BPH ciagnie kase z PZ wlasnej KK

    Z RORu BPHowego nie jest to PZ.

    > kasujac zlotowke
    > miesiecznie za ustanowienie tego na koncie w BPH powiazanym z karta.Nie maja w TOiP

    > pozycji PZ do innego banku.

    Jak nie ma, jak jest. Pozycja nr. 9 w TOiP kart kredytowych "za obsługę
    spłaty zadłużenia na karcie w ramach usługi Automatyczna Spłata lub
    Polecenie Zapłaty".

    > Tak przy okazji, widze, ze sa oni o conajmniej jedna generacje do tylu jesli chodzi

    > o karty kredytowe.

    Z ciekawości, czego tym kartom brakuje (może poza systemem ratalnym)?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 36. Data: 2007-07-01 08:41:18
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> wrote in message
    > Dnia 2007-07-01 08:53, MK stwierdził, że:
    >
    > Oczywiście, od mniej więcej roku.

    To uruchomieniem DD nie powinno byc problemu. Oczywiscie poza przeskoczeniem
    niedoinformowanego pracownika ;). Zarowno BPH jak i Millennium uczestnicza w
    porozumieniu DD. Wsrod bankow, ktore nie maja scentralizowanego systemu moga
    sie zdarzac takie oddzialy, ktora nie moga uczestniczyc w DD, ale Millennium
    to nie dotyczy.

    MK

  • 37. Data: 2007-07-01 09:02:44
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Jak nie ma, jak jest. Pozycja nr. 9 w TOiP kart kredytowych "za obsługę
    > spłaty zadłużenia na karcie w ramach usługi Automatyczna Spłata lub

    Masz racje. Czyli PZ to z konta w innym banku a Automatyczna z wlasnego.

    > chodzi
    >
    > Z ciekawości, czego tym kartom brakuje (może poza systemem ratalnym)?

    Srebrne sa niemilosiernie drogie w przedluzeniu. Ostatecznie mozna zaakceptowac cene
    karty bursztynowej.

    co brak ?
    Brak dodatkow zwiekszajacych atrakcyjnosc - jakichkolwiek
    Ani systemu ratalnego, ani przelewow przy splacie mediow traktowanych jak platnosc
    bezgotowkowa i wchodzacych w sklad wymaganych do znizek kwot transakcji, ani
    mozliwosci dokonywania nieoprocentowanych (pod warunkiem splaty w GP) przelewow na
    inne konta. Ani wyjatkowo dlugiego GP jak onet karta Lukasa, ani bezplatnosci przy
    wiekszej liczbie transakcji w miesiacu (chociaz jak nie zrobisz minimum 2-ch, to
    dokladaja 4,50 oplaty za ten miesiac.

    Wymienilem kilka udogodnien z roznych bankow, uatrakcyjniajacych karty.
    U nich jest tylko karta i mozliwosc bezodsetkowosci przy splacie w GP - i to
    wszystko. Dobre, ale stare.

  • 38. Data: 2007-07-01 09:09:42
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-07-01 11:02, Krzysztofsf stwierdził, że:
    > Srebrne sa niemilosiernie drogie w przedluzeniu. Ostatecznie mozna zaakceptowac
    cene
    > karty bursztynowej.

    Fakt. Złote też. Ale można wynegocjować niepobieranie opłat, albo
    automatycznie (robiąc jakieś tam obroty) albo po prostu się wykłócić o to.

    > co brak ?
    > Brak dodatkow zwiekszajacych atrakcyjnosc - jakichkolwiek

    Całkiem niezły program rabatowy i imho fajne ubezpieczenie do srebrnych
    i złotych.

    > Ani systemu ratalnego, ani przelewow przy splacie mediow traktowanych jak platnosc
    > bezgotowkowa i wchodzacych w sklad wymaganych do znizek kwot transakcji,

    Ratalny by się przydał. Przelewy są, ale jak słusznie zauważyłeś
    traktowane jak gotówka.

    > Wymienilem kilka udogodnien z roznych bankow, uatrakcyjniajacych karty.
    > U nich jest tylko karta i mozliwosc bezodsetkowosci przy splacie w GP - i to
    > wszystko. Dobre, ale stare.

    + ubezpieczenia i program rabatowy. Dodatkowo, w każdym razie tak było,
    nie ma prowizji za transakcje wykonywane w walucie innej niż
    rozliczeniowa karty (Multi pobiera 2%).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 39. Data: 2007-07-01 09:16:19
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Krzysztofsf <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Wymienilem kilka udogodnien z roznych bankow, uatrakcyjniajacych karty.
    > U nich jest tylko karta i mozliwosc bezodsetkowosci przy splacie w GP - i to
    > wszystko. Dobre, ale stare.

    Moznaby, parodiujac popularne reklamy proszkow, pokazywac ich karty w reklamie,
    komentujac "Bierzemy zwykla karte..."

  • 40. Data: 2007-07-01 10:39:48
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > Fakt. Złote też. Ale można wynegocjować niepobieranie opłat, albo
    > automatycznie (robiąc jakieś tam obroty) albo po prostu się wykłócić o to.

    Obroty sa bardzow wysokie do znizek, jesli nie jest to jedyna karta, to raczej
    ciezko zrobic 1500 zl miesiecznie na srebrnego sezama.

    > Całkiem niezły program rabatowy i imho fajne ubezpieczenie do srebrnych
    > i złotych.

    A znajdz dzisiaj KK bez programu rabatowego. Chyba tylko Eurobank i moze jeszcze
    kilku kiepskich wystawcow tego nie maja, Jak sie uprzesz, to nawet mozesz wziasc
    taniutka KK do ulubionego marketu.

    > tnosc
    >
    > Ratalny by się przydał. Przelewy są, ale jak słusznie zauważyłeś
    > traktowane jak gotówka.

    Szczerze mowiac, ratalny to kosztowny gadget, drozszy niz wiekszosc adekwatnych
    zwyklych kredytow. Ale mzoe sluzyc do uratowania GP gdy jestesmy w dolku, a za gaz
    (gdy chcemy zastosowac raty w Citi) przyszlo w tym miesiacu znowu 1200 zl.

    > + ubezpieczenia i program rabatowy. Dodatkowo, w każdym razie tak było,
    > nie ma prowizji za transakcje wykonywane w walucie innej niż
    > rozliczeniowa karty (Multi pobiera 2%).

    Tak wiec podtrzymuje, ze sa to dobre karty - ale poprzedniej generacji. Nie kantuja
    na platnych obowiazkowych ubezpieczeniach (wliczaja je po prostu w oplate roczna) i
    daja korzysci przydatne stosunkowo nielicznej grupie odbiorcow.