  • 1. Data: 2007-06-27 18:12:00
    Temat: Blokada karty BPH - ktoś jeszcze?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Zadzwoniono dziś do mnie z BPH, że moja karta została właśnie zablokowana a po
    tej rozmowie zostanie zastrzeżona... Szczegółów pani nie może podać, bo ich
    nie ma itd. Zadzwoniłem na infolinię dot. kart, bo chciałem się dowiedzieć
    czy przypadkiem jednej nietypowej transakcji nie uznali za fraud - trochę
    nie uśmiecha mi się zapychać do centrum po odbiór nowej karty, i bałem się
    też że anulują tą transakcję.

    Tymczasem na infolinii powiedziano mi, że przyszedł sygnał z centrum
    autoryzacyjnego o wycieku danych i w związku z tym muszą zastrzec X kart,
    które były ostatnio przez to centrum obsługiwane - szczegółów niestety brak.

    Ktoś jeszcze miał taką sytuację ostatnio? O co może chodzić?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 2. Data: 2007-06-27 18:36:13
    Temat: Re: Blokada karty BPH - ktoś jeszcze?
    Od: "Piotr" <piotr@centrum_.cz>

> [...]
    > brak.
    >
    > Ktoś jeszcze miał taką sytuację ostatnio? O co może chodzić?

    tydzien temu fortis wymianial karty, a godzine temu dostalem maila z bph o
    nieudanej autoryzacji na 220$.... czyli dane sie ulotnily...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 3. Data: 2007-06-27 18:39:31
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Ktoś jeszcze miał taką sytuację ostatnio? O co może chodzić?

    Zatrzymano ostatniio szajkę oszustow zabawiajacych sie w skanowanie kart
    w bankomatach. Widocznie mogles wypłacac kase w jednym z
    "zainfekowanych" bankomatow.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 4. Data: 2007-06-27 19:47:18
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 27.06.2007 Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał/a:
> [...]
    > które były ostatnio przez to centrum obsługiwane - szczegółów niestety brak.
    >
    > Ktoś jeszcze miał taką sytuację ostatnio? O co może chodzić?

    KK czy debetowa? Korzystałeś z bankomatu?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 6. Data: 2007-06-28 11:59:58
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 27 Jun 2007 20:39:31 +0200, KrzysiekPP napisał(a):
    > Zatrzymano ostatniio szajkę oszustow zabawiajacych sie w skanowanie kart
    > w bankomatach. Widocznie mogles wypłacac kase w jednym z
    > "zainfekowanych" bankomatow.

    No właśnie to nie to, bo chodzi o kartę kredytową (BPH Credit Silver) której
    koperta z PINem nadal leży zamknięta w bezpiecznym miejscu...

    Pozdrawiam,

  • 5. Data: 2007-06-28 11:59:58
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 27 Jun 2007 19:47:18 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

    > KK czy debetowa? Korzystałeś z bankomatu?

    KK, oczywiście nie korzystałem...

    Pozdrawiam,

  • 7. Data: 2007-06-28 12:22:45
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> writes:

    > No właśnie to nie to, bo chodzi o kartę kredytową (BPH Credit Silver) której
    > koperta z PINem nadal leży zamknięta w bezpiecznym miejscu...

    Widac placiles w sklepie, ktory podpadl.

    MJ

  • 8. Data: 2007-06-28 12:35:18
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):

    > KK, oczywiście nie korzystałem...
    >
    > Pozdrawiam,

    Mozesz podac nazwy firm (ogolnopolskich) gdzie robiles ostatnio zakupy?

  • 9. Data: 2007-06-28 14:36:11
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 28 Jun 2007 12:35:18 +0000 (UTC), Krzysztofsf napisał(a):
    > Mozesz podac nazwy firm (ogolnopolskich) gdzie robiles ostatnio zakupy?

    No właśnie przez ostatnie 2-3 miesiące jedyny ruch na karcie to obciążenia
    z Orange i niemieckiej firmy hostingowej... No kto wie, może to faktycznie
    "ze Geermans" ;)

    Pozdrwiam,

  • 10. Data: 2007-06-28 22:54:31
    Od: "Piotr" <piotr@centrum_.cz>

    > Mozesz podac nazwy firm (ogolnopolskich) gdzie robiles ostatnio zakupy?

    raczej nie w pl - bo u mnie dziwne proby obciazenia sie pojawily w
    zagranicznych walutach...

    Pozdr.,
    Piotr