  • 11. Data: 2009-12-25 21:20:40
    Temat: Re: Z konta na Paypal
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@m...invalid> napisał w wiadomości
    news:hh2nkb$5kt$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > To nic nie da i wcale nie będze najtańsze. Jak się ma konto na paypal.pl
    > to rozliczenie idzie w złotówkach, chyba że podepniemy kartę od rachunku
    > walutowego. Tylko wtedy możliwe jest rozliczenie w innej walucie.

    w paypal mamy możliwość wyboru kto robi przewalutowanie
    - paypal - paypal dostaje złotówki
    - bank - paypal dostaje walutę docelową (nie wiem czy wszystkie waluty)

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 12. Data: 2009-12-25 21:33:10
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 09-12-25 22:20, zlotowinfo pisze:
    > w paypal mamy możliwość wyboru kto robi przewalutowanie
    > - paypal - paypal dostaje złotówki
    > - bank - paypal dostaje walutę docelową (nie wiem czy wszystkie waluty)

    Support paypala jest odmiennego zdania. Mogą brać euro czy usd, ale z
    konta walutowego. Oni tak twierdzą.

    --
    Raf

  • 13. Data: 2009-12-25 22:05:41
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Support paypala jest odmiennego zdania. Mogą brać euro czy usd, ale z
    > konta walutowego. Oni tak twierdzą.

    o kurde to oni sami nie wiedzą co sprzedają LOL

  • 14. Data: 2009-12-26 18:28:35
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 25 Dec 2009 22:33:10 +0100, Rafał napisał(a):

    > Support paypala jest odmiennego zdania. Mogą brać euro czy usd, ale z
    > konta walutowego. Oni tak twierdzą.

    Coś ci się pomyliło. Nie biorą z salda w Paypalu tylko bezpośrednio z
    karty. I tu wybierasz kto przewalutowuje.

    --
    Kojer

  • 15. Data: 2009-12-27 18:56:53
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 09-12-26 19:28, Robert Kois pisze:
    > Coś ci się pomyliło. Nie biorą z salda w Paypalu tylko bezpośrednio z
    > karty. I tu wybierasz kto przewalutowuje.

    Mi się nie pomyliło. Na moje pytanie, czy mogą mi kartę obciążać w USD
    odpisali, że tylko jeśli karta jest do konta w USD. A czy mówili bzdury
    to nie wiem. Od kiedy przełączyłem walutę defaultową na USD nie
    płaciłem, więc nie sprawdzałem osobiście.

    --
    Raf

  • 16. Data: 2009-12-27 19:56:10
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 27 Dec 2009 19:56:53 +0100, Rafał napisał(a):

> [...]
    > to nie wiem. Od kiedy przełączyłem walutę defaultową na USD nie
    > płaciłem, więc nie sprawdzałem osobiście.

    Ale cena była w jakiej walucie? Bo jak w USD to mówili bzdury. Jeżeli w
    innej to raczej mają rację bo dość ciężko byłoby im obciążyć kartę inna
    walutą niż taka w której jest cena. Co nie zmienia faktu, że to co pisałeś
    na początku ("Jak się ma konto na paypal.pl to rozliczenie idzie w
    złotówkach, chyba że podepniemy kartę od rachunku walutowego. Tylko wtedy
    możliwe jest rozliczenie w innej walucie.") to jest bzdura. Płaciłem już
    przez paypapl wielokrotnie i karta była obciążana taką walutą w jakiej była
    wyrażona cena (euro i usd). Przewalutowanie, zgodnie z moim wyborem, robił
    bank a nie paypal.

    --
    Kojer

  • 17. Data: 2009-12-27 20:08:28
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 09-12-27 20:56, Robert Kois pisze:
    > Przewalutowanie, zgodnie z moim wyborem, robił
    > bank a nie paypal.

    No ok, czyli jak zwykle niekompetencja i zrozumienie tekstu helpdesku
    wzrusza do łez. W takim razie faktycznie bzdurę spłodziłem.

    --
    Raf