  • 1. Data: 2009-12-24 01:02:53
    Temat: PayPass - pierwsze wrażenia
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dzisiaj pierwszy raz skorzystałem z tego wynalazku.

    Działa to tak jak reklamują, pstryk i już. Płaciłem w McDonaldzie i
    dostałem gratis ciastko :)

    Karta to MC Alior. W blokadach po transakcji ani śladu.

    Gdyby takie coś było zamontowane w każdym sklepie to byłoby super. Jak
    dla mnie jest to idealna sprawa do płacenia za pierdoły (kawa, gazeta,
    kanapka itp.).

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-12-24 01:15:09
    Temat: Re: PayPass - pierwsze wrażenia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mithos wrote:

    > Gdyby takie coś było zamontowane w każdym sklepie to byłoby super. Jak
    > dla mnie jest to idealna sprawa do płacenia za pierdoły (kawa, gazeta,
    > kanapka itp.).

    tez nie moge sie doczekac

    http://www.youtube.com/watch?v=kCd3YLAn8Kw

  • 3. Data: 2009-12-24 08:29:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Gdyby takie coś było zamontowane w każdym sklepie to byłoby super. Jak
    > dla mnie jest to idealna sprawa do płacenia za pierdoły (kawa, gazeta,

    korzystałem z takiej karty już rok temu i z akceptowalnością niewiele
    się zmieniło...punktów nadal jak na lekarstwo

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    ale zawsze jestes do przodu o to ciastko, dobre chociaz? ;-)

  • 4. Data: 2009-12-24 10:18:19
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 24 Dec 2009 09:29:13 +0100, RobertS napisał(a):

    > korzystałem z takiej karty już rok temu i z akceptowalnością niewiele
    > się zmieniło...punktów nadal jak na lekarstwo

    Dlaczego nikomu nie zależy na tym aby taka karta była akceptowana w kazdym
    mniejszym sklepiku, kiosku, empiku czy knajpie?

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2009-12-24 10:55:51
    Od: Marx <M...@n...com>

    scream pisze:

    > Dlaczego nikomu nie zależy na tym aby taka karta była akceptowana w kazdym
    > mniejszym sklepiku, kiosku, empiku czy knajpie?

    bo 3% od obrotu piechota nie chodzi...?
    Max

  • 6. Data: 2009-12-24 11:06:47
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "scream" news:136jghh1kb4fb$.1chgdu56vwk6e.dlg@40tude.net

    > Dlaczego nikomu nie zależy na tym aby taka karta była akceptowana w kazdym
    > mniejszym sklepiku, kiosku, empiku czy knajpie?

    Bo % jaki trzeba odpalić firmie autoryzującej transakcje/organizacji
    płatniczej ciągle jest w PL dość wysoki w stosunku do tego co mamy po za jej
    granicami - po prostu niektórym się to nie opłaca i tyle.
    Pałeczka leży po stronie ww. podmiotów.

  • 7. Data: 2009-12-24 11:11:00
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "RobertS" news:hgv8os$1l0m$2@opal.icpnet.pl

    > korzystałem z takiej karty już rok temu i z akceptowalnością niewiele
    > się zmieniło...punktów nadal jak na lekarstwo

    Ogólnie jest kiepsko - brakuje dużych sklepów (Real, Auchan, Carrefour,
    Kaufland, Tesco itp.) - nie każdy "stołuje" się w MCdonalds'ach, kupuje
    prasę i ksiązki w empikach czy salonikach prasowych (kolporter bądź inmedio
    będzie miało PP bądź ma PP?) i co najważjniesze - środków komunikacji
    miejskiej!

    Moje niedoczekanie. Z resztą powtórzę to co już napisałem wcześniej -
    bezstykowe karty zbędny dodatek + niepotrzebne koszty (nowe terminale itp.).
    To samo można uzyskać na obecnych kartach - offline i samodzielnie ustalenie
    limity dla takich transakcji.

  • 8. Data: 2009-12-24 14:59:12
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jej
    > granicami - po prostu niektórym się to nie opłaca i tyle.

    To niech podpisza umowe z zagranicznym aklajerem, w czym problem?

    MK

  • 9. Data: 2009-12-24 15:03:31
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > inmedio
    > będzie miało PP bądź ma PP?) i co najważjniesze - środków komunikacji

    A kto robi w takich sklapach zakupy na mniej niz 50pln? To jest rozwiazanie,
    ktore ma zastosowanie tam gdzie jest duzo malych platnosci. Dobrze by sie
    sprawdzalo np w takim metrze, czy przy wejsciu do ogrodu w Wilanowie, itp.

> [...]
    > itp.).
    > To samo można uzyskać na obecnych kartach - offline i samodzielnie

    To jest rozwiazanie idealne do elektronicznych portmonetek. Doladowujesz
    karte na jakas kwote i dokonujesz blyskawicznych transakcji bez autoryzacji.
    Niestety w PL zaden issuer jeszcze do tego nie dorosl :(.

    MK

  • 10. Data: 2009-12-24 17:45:42
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MK" news:hgvvsb$70p$1@inews.gazeta.pl

    > A kto robi w takich sklapach zakupy na mniej niz 50pln?

    Ja i wiele innych osób. Szczególnie jeżeli ktoś ma do takiego sklepu jakieś
    100 - 200 metrów :)