  • 1. Data: 2009-12-24 14:34:48
    Temat: Karta KepItSimple jako darmowy bamkomat
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    Witaciej,

    Jako że karta Keep it Simple oferowana przez Open Finance charakteryzuje
    się bezpłatnymi wypłatami z bankomatów wszystkich sieci w Polsce,
    pomyślałem sobie, że można by na rachunek karty kredytowej nadpłacić
    powiedzmy 500 zł i wypłacać w miarę potrzeb bez oglądania się na
    właściciela bankomatu. Sama wypłata jest bezpłatna, a środki nie będą
    oprocentowane z uwagi na nadpłatę na rachunku KK.

    Czy coś pominąłem?

    pozdrawiam
    Zbyszek

  • 2. Data: 2009-12-24 14:48:40
    Temat: Re: Karta KepItSimple jako darmowy bamkomat
    Od: ToRo999 <t...@g...com>

    On 24 Gru, 15:34, paranoix <p...@o...pl> wrote:
> [...]
    > właściciela bankomatu. Sama wypłata jest bezpłatna, a środki nie będą
    > oprocentowane z uwagi na nadpłatę na rachunku KK.

    Nie. Podobne pytanie niedawno zadawałem na grupie, bo miałem podobny
    pomysł. Uważać tylko trzeba, żeby te 500zł nie poszło na transakcje
    bezgotówkowe a wypłacisz z bankomatu kasę na procencik.

  • 3. Data: 2009-12-24 15:03:18
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent paranoix nadaje:
    > Czy coś pominąłem?

    Tak, bezprowizyjne wypłaty nie tylko w kraju ale też na całym świecie.

  • 4. Data: 2009-12-24 19:27:28
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "ToRo999" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    > Nie. Podobne pytanie niedawno zadawałem na grupie, bo miałem podobny
    > pomysł. Uważać tylko trzeba, żeby te 500zł nie poszło na transakcje
    > bezgotówkowe a wypłacisz z bankomatu kasę na procencik.

    w sumie nawet i bez tego można
    jakby spłacił bardzo szybko bo jaki
    procent naleci w dzień czy dwa

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 5. Data: 2009-12-25 09:14:26
    Od: "Sslaus" <s...@g...coom>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    > Agent paranoix nadaje:
    >
    > Tak, bezprowizyjne wypłaty nie tylko w kraju ale też na całym świecie.

    stawki za przewalutowanie noble są takie, że ta karta "na całym świecie",
    poza Polską, to sie raczej nie nadaje do używania.