  • 1. Data: 2009-12-23 19:00:40
    Temat: Citek podwyższył mi limit...
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Z astronomicznej kwoty 6000,00 do jeszcze większej 9000,00. Nie
    omieszkał się zawiadomic o tym radosnym fakcie odrębnym pismem...Tym
    samym mój CitiLOTGold przestał byc kartą o najniższym limicie w
    posiadanej przeze mnie talii..;-) Coś drgnęło ?

    Na dodatek dorzucił promo: wydasz w grudniu 3600,00 - dostaniesz
    podwójne mile od kwot powyżej tej sumy...Coorwa, to już prawie, panie,
    Ameryka..!

  • 2. Data: 2009-12-23 20:27:18
    Temat: Re: Citek podwyższył mi limit...
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Na dodatek dorzucił promo: wydasz w grudniu 3600,00 - dostaniesz
    > podwójne mile od kwot powyżej tej sumy...Coorwa, to już prawie, panie,

    0 50%...to ładnie musiałeś sie zasłużyć, taka radość pod choinkę że ho ho

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    mnie też podwyższyli limit chociaż kk Citi służy mi tylko do przelewów

  • 3. Data: 2009-12-23 21:20:35
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    szczurwa pisze:
> [...]
    >
    > Na dodatek dorzucił promo: wydasz w grudniu 3600,00 - dostaniesz
    > podwójne mile od kwot powyżej tej sumy...Coorwa, to już prawie, panie,

    To nie fair ;-) Ja muszę wydać 70% limitu karty, żeby kwalifikować się
    do podwójnych mil :( (A limit kredytowy mam wyższy, niż Twój po
    podniesieniu. Nie piszę tego, by się chwalić, tylko "wyżalić" na
    niesprawiedliwe ustanawianie progu premiowego)

  • 4. Data: 2009-12-23 21:51:11
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 23 Gru, 20:00, szczurwa <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > samym mój CitiLOTGold przestał byc kartą o najniższym limicie w
    > posiadanej przeze mnie talii..;-) Coś drgnęło ?

    a nie starałeś się o kartę w innym banku?
    z mojego doświadczenia wynika, że po próbie otrzymania karty w innym
    banku też limit mi podwyższyli - jak zajrzysz do raportu BIK to oni
    dość często zapytania monitorujące wysyłają więc teoretycznie taki
    związek przyczynowo-skutkowy jest możliwy

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl

  • 5. Data: 2009-12-23 21:55:45
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Gru, 22:51, plusz <p...@g...com> wrote:

    > a nie starałeś się o kartę w innym banku?

    Starałem się i dostałem dwie, na łączny limit 40.000,00. Ale znając
    citka, to raczej by mi limit obniżył z tego własnie powodu, a nie go w
    tak dramatycznym stylu zwiększał..;-)

  • 6. Data: 2009-12-23 22:01:33
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Gru, 22:20, Filip <f...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > podniesieniu. Nie piszę tego, by się chwalić, tylko "wyżalić" na
    > niesprawiedliwe ustanawianie progu premiowego)

    Może to prezent za wyczerpywanie limitu niemal miesiac w miesiąc ? Też
    spodziewałem się wyższego progu, bowiem mnie jako fanatyka mil do
    uzywania tej cholernej karty raczej zachęcac nie trzeba. W odniesieniu
    do starego limitu ustawili mi poprzeczkę na 60%, zatem niewiele niżej
    niż Tobie..;-)

    2,50 za milę to już standard amerykański. Niorąc pod uwagę naszą siłę
    nabywczą, byłoby miło, gdyby utrzymali go na stałe. No ale pomarzyć
    wolno...

  • 7. Data: 2009-12-23 22:13:09
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W dniu 2009-12-23 22:55, szczurwa pisze:

    > Starałem się i dostałem dwie, na łączny limit 40.000,00. Ale znając
    > citka, to raczej by mi limit obniżył z tego własnie powodu, a nie go w
    > tak dramatycznym stylu zwiększał..;-)

    Moze im zero zginelo :)

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl