  • 1. Data: 2006-04-23 15:40:04
    Temat: Xelion - doradztwo inwestycyjne
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Witam.
    Czy ktoś z Was obecnie korzysta z doradztwa inwestycyjnego w Xelionie?
    Większośc wątków dotyczy albo ich usług bankowych (a konkretnie porównania z
    ofertą PEKAO) albo pochodzi sprzed 1-2 lat.
    Jestem ciekaw jak to teraz wygląda od strony klienta.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2006-04-24 09:40:30
    Temat: Re: Xelion - doradztwo inwestycyjne
    Od: "Artur Dombrowski" <a...@d...pl>

    mnie się wydaje, że większość samemu sobie zarządza, w mbanku można kupować
    / sprzedawać jednostki funduszy bez prowizji
    w BZ WBK wystarczy 1000 zł i jedna wizyta w banku. Później również przez
    internet możesz sobie dokupić jednostek Arki

    są też tacy, którzy inwestują na giełdzie bezpośrednio

    Artur

  • 3. Data: 2006-04-24 15:23:39
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > ofertą PEKAO) albo pochodzi sprzed 1-2 lat.
    > Jestem ciekaw jak to teraz wygląda od strony klienta.

    dla mnie wygląda bardzo dobrze
    przy czym to jest doradztwo finansowe a nie inwestycyjne (które jest
    licencjonowane)

  • 4. Data: 2006-04-24 19:07:07
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Artur Dombrowski <a...@d...pl> wrote:

> [...]
    > internet możesz sobie dokupić jednostek Arki
    > są też tacy, którzy inwestują na giełdzie bezpośrednio

    A są też tacy, którzy trzymają w skarpecie.
    I co z tego?
    Pytałem przecież konkretnie o komentarze odnośnie ich usług, a nie tego co
    robi Pan Jan z Panią Zosią...
    Ugh.

    --
    Przemysław Maciuszko