  • 1. Data: 2006-04-22 15:46:31
    Temat: Najlepsza lokata gotówki. W jakim banku?
    Od: "Master Pain" <j...@w...pl>

    Potrzebuję jakiejś korzystnej lokaty z możliwością natychmiastowej wypłaty
    środków.
    Który bank oferuje najepsze warunki?
    Moje uszanowanie!

  • 2. Data: 2006-04-22 17:02:46
    Temat: Re: Najlepsza lokata gotówki. W jakim banku?
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Sat, 22 Apr 2006 17:46:31 +0200, Master Pain napisał(a):

    > Potrzebuję jakiejś korzystnej lokaty z możliwością natychmiastowej wypłaty
    > środków.
    > Który bank oferuje najepsze warunki?
    > Moje uszanowanie!

    Emax+ w MBanku, 3.6%, jedna bezpłatna wypłata w miesiącu. Nie wiem czy
    najlepsza ale pewnie jedna z lepszych

  • 3. Data: 2006-04-22 17:15:23
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Adam" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Emax+ w MBanku, 3.6%, jedna bezpłatna wypłata w miesiącu. Nie
    > wiem czy
    > najlepsza ale pewnie jedna z lepszych

    Wzglednie OKO w ING 3,25% vw PLN, 1,60 w USD, 1,50% w EUR. Zaleta
    jest to, ze da sie otworzyc od reki, w mBanku na otwarcie
    poczekasz z miesiac.

    marekz

  • 4. Data: 2006-04-22 17:45:09
    Od: rumcajs_m <r...@S...gazeta.pl>

    W poscie <news:e2docs$3r6$1@atlantis.news.tpi.pl> MarekZ napisał(a):

    > Wzglednie OKO w ING 3,25% vw PLN, 1,60 w USD, 1,50% w EUR. Zaleta
    > jest to, ze da sie otworzyc od reki, w mBanku na otwarcie
    > poczekasz z miesiac.

    Jeśli masz już w mBanku np. eKonto, to czas założenia konta "eMax+" =
    czas potrzebny na skontaktowanie się z mLinią + czas operacji
    dokonywanych przez operatorkę. U mnie było trwało to około 5 minut.

    --
    pozdrawiam
    rumcajs_m GG#7369391

  • 5. Data: 2006-04-22 18:39:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Adam" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Wzglednie OKO w ING 3,25% vw PLN, 1,60 w USD, 1,50% w EUR. Zaleta
    > jest to, ze da sie otworzyc od reki, w mBanku na otwarcie
    > poczekasz z miesiac.

    Eeee... Fortis lokata 7-dniowa 3,25% PA. Dodatkowa zaleta, ze zakladasz
    lokaty na na kwote mniejsza niz 3500 i nie placisz belkowego :). Przy
    odpowiednim zaplanowaniu lokata nie jest duzo mniej plynna niz wymienione
    rachunku, a zysk moze byc nieco wiekszy :).

    MK

  • 6. Data: 2006-04-22 19:08:16
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Wzglednie OKO w ING 3,25% vw PLN, 1,60 w USD, 1,50% w EUR. Zaleta jest to,
    > ze da sie otworzyc od reki, w mBanku na otwarcie

    1,5% jest w USD i to jest żenujące, przy stopie centranej USD w USA 4,75%,
    (a od 10-maja pewnie 5,0%). Mozna znalezc lokaty w USD w innych bankach
    powyzej 4%.
    Takie oprocentowanie mozna porownac do lichwy w kredytach.

  • 7. Data: 2006-04-23 06:13:38
    Od: "user" <n...@...mail>

    www.polbankefg.pl

    4% do 5000 PLN, powyżej 4,25%

  • 8. Data: 2006-04-23 11:43:29
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > odpowiednim zaplanowaniu lokata nie jest duzo mniej plynna niz
    > wymienione
    > rachunku, a zysk moze byc nieco wiekszy :).

    O, super sprawa, przy tym oprocentowaniu nawet 4k sie jeszcze
    zalapuje. Rozumiem ze to jest przetestowane, ze sie belka nie
    pobiera na koniec miesiaca ? Super.

    Czy trzeba miec fortisowy ror, czy mozna bez (choc wtedy pewnie i
    tak problemy z zakladaniem przez internet)? Posiadanie OKO i eMax+
    nie wiaze sie z koniecznoscia placenia za prowadzenie rachunku.

    marekz

  • 9. Data: 2006-04-23 14:19:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > tak problemy z zakladaniem przez internet)? Posiadanie OKO i eMax+
    > nie wiaze sie z koniecznoscia placenia za prowadzenie rachunku.

    Fortis ma teraz promocje. Jesli otwierasz pakiet Srebny?zloty/Platynowy nie
    placisz za prowadzenie przez pierwszy rok (VE chyba tez gratis). Gdybys
    jednak chcial miec dostep do wszystkich bankomatow bez prowizji musisz
    otworzyc ePakiet, a to juz kocztuje 8 PLN/m-c.
    4000 daje odsetki w wys. 2,57 pln, a to juz sie lapie na belkowe. Maks bez
    belki to ok. 3850 :).

    MK

  • 10. Data: 2006-04-23 17:24:41
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > 4000 daje odsetki w wys. 2,57 pln, a to juz sie lapie na
    > belkowe. Maks bez
    > belki to ok. 3850 :).

    4000*(7/365)*0,0325 = 2,49315, nie ? :-)

    marekz