  • 1. Data: 2006-04-22 20:20:44
    Temat: Inteligo - telefon o zablokowaniu karty
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Witam,

    zadzwoniła do mnie pani przedstawiająca się jako pracownik Inteligo,
    sprawdziła mnie pytając o datę urodzenia i nazwisko panieńskie matki
    (czyli tak, jak zwykle) i poinformowała o zablokowaniu karty. Nie
    chciała powiedzieć za bardzo z jakiego powodu, tylko tyle, że mogło być
    nieautoryzowane użycie. Nową kartę mają przysłać. Sprawdzałem na stronie
    i nie widzę, żeby karta była zablokowana, ale pewnie trwa to chwilę.
    Mam pytanie - czy to oznacza, że ktoś mógł probować coś taką kartą (czy
    jej numerem, bo kartę fizycznie mam przy sobie) zrobić naprawdę
    ciekawego, czy chodzi o coś innego? I co takiego ciekawego mógł ów ktoś
    robić?

    BTW, przez cały dzień z tego samego numeru telefonu próbowano się do
    mnie dodzwonić, ale byłem zajęty i odrzucałem. Przy trzeciej próbie
    odebrałem i okazało się, że to jakaś pomyłka, telefon do kogoś innego.
    Ale pół godziny później ta sama osoba zadzwoniła i tym razem użyła już
    mojego nazwiska itd. Trochę mnie to zdziwiło, to jest normalne
    zachowanie banku?

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 2. Data: 2006-04-22 20:43:39
    Temat: Re: Inteligo - telefon o zablokowaniu karty
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Saiko Kila napisał(a):

> [...]
    > Ale pół godziny później ta sama osoba zadzwoniła i tym razem użyła już
    > mojego nazwiska itd. Trochę mnie to zdziwiło, to jest normalne

    Może faktycznie się machnęli. Jaki numer Ci się prezentował?

  • 3. Data: 2006-04-22 21:48:36
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
    *Wojciech Nawara*, która zaskrzeczała:

    > Może faktycznie się machnęli. Jaki numer Ci się prezentował?

    814476xxx, ale sprawdziłem, że ten poprzedni był tylko podobny a nie ten
    sam, zaczynał się od 815.

    Po godzinie nadal mam niezablokowane, ale na wszelki wypadek wybieram
    "płacę z inteligo" zamiast karty...

  • 4. Data: 2006-04-22 22:11:19
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> writes:

    > zadzwoniła do mnie pani przedstawiająca się jako pracownik Inteligo,
    > sprawdziła mnie pytając o datę urodzenia i nazwisko panieńskie matki
    > (czyli tak, jak zwykle) i poinformowała o zablokowaniu karty. Nie

    I ty tak obcej anonimowej osobie podales na wiare te dane? To moje
    kondolencje.

    MJ

  • 5. Data: 2006-04-22 22:28:16
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
    *Michal Jankowski*, która zaskrzeczała:

    > I ty tak obcej anonimowej osobie podales na wiare te dane? To moje
    > kondolencje.

    Dlaczego? To ich normalny sposób sprawdzania, od samego początku
    (założenie konta) dokładnie tak samo. Na początku, jak zakładałem,
    pamiętam, że próbowałem protestować, ale to prowadziło po prostu do
    tego, że nic się nie dało załatwić. Ty masz inaczej? To gratuluję.

  • 6. Data: 2006-04-22 22:42:36
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Saiko Kila" <f...@p...vqrn.arg.cy> napisał w wiadomości
> [...]

    > pamiętam, że próbowałem protestować, ale to prowadziło po prostu do
    > tego, że nic się nie dało załatwić. Ty masz inaczej? To gratuluję.

    Co innego jak Ty do nich dzwonisz bo wiesz do kogo dzwonisz
    a co innego jak ktos dzwoni do Ciebie bo nie masz mozliwosci go zautoryzowac

  • 7. Data: 2006-04-22 22:49:20
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Saiko Kila wrote:
> [...]
    > pamiętam, że próbowałem protestować, ale to prowadziło po prostu do
    > tego, że nic się nie dało załatwić. Ty masz inaczej? To gratuluję.

    Nigdy nie załatwiam niczego jeśli to nie ja dzwonię.
    jak bank chce mnie o czymś poinformować, to na imieniu i nazwisku musi
    poprzestać, a jak mu za mało to ma adres pocztowy i niech sobie do mnie
    pisze.

  • 8. Data: 2006-04-22 22:50:06
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Saiko Kila wrote:

    > 814476xxx, ale sprawdziłem, że ten poprzedni był tylko podobny a nie ten
    > sam, zaczynał się od 815.
    >
    > Po godzinie nadal mam niezablokowane, ale na wszelki wypadek wybieram
    > "płacę z inteligo" zamiast karty...

    Jeszcze nie wpadłeś na pomysł zeby zadzwonic do Inteligo i zapytać się
    czy to Inteligo rzeczywiście dzwoniło.

  • 9. Data: 2006-04-22 23:13:02
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> writes:

    > Jeszcze nie wpadłeś na pomysł zeby zadzwonic do Inteligo i zapytać się
    > czy to Inteligo rzeczywiście dzwoniło.

    Taaaa, z Lublina.

    MJ

  • 10. Data: 2006-04-22 23:19:13
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Michal Jankowski napisał(a):
    > Taaaa, z Lublina.

    Pragnę Cię poinformować, że Inteligo ma ogólnopolskie callcenter....
    bingo!!! w Lublinie.

    --
    Dawid