  • 1. Data: 2006-04-22 16:09:44
    Temat: "Karta kredytowa" dla Paypal i eBay
    Od: "szaman" <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jaka karte wybrac i w jakim banku?
    Problem w tym, ze nie mam w tej chwili tzw. stalego zatrudnienia.

    Jedyna karte jaka posiadam to zwykla plaska karta platnicza z BZWBK.
    Ta karte eBay i PayPal oczywiscie odrzuca.

    W BZ WBK poinformowano mnie, ze aby wydac karte kredytowa
    musze miec udokumentowane zarobki na okreslonym poziomie przez
    ostatnie 3 miesiace.

    Nie interesuja mnie utrudnienia. Koszty owszem, maja znaczenie.
    Chcialbym tylko w pelni uaktywnic konto w PayPalu i eBay.

    Czy jest jakas alternatywa?

    Pozdrawiam

    Szaman
    http://szaman.eu/

  • 2. Data: 2006-04-22 16:25:49
    Temat: Re: "Karta kredytowa" dla Paypal i eBay
    Od: rooster <g...@W...gazeta.pl>

    szaman napisał(a):

    > Nie interesuja mnie utrudnienia. Koszty owszem, maja znaczenie.
    > Chcialbym tylko w pelni uaktywnic konto w PayPalu i eBay.

    Chyba karta z inteligo umożliwia to na czym Ci
    zależy. Niech ktoś mnie poprawi jeśli się mylę.

  • 3. Data: 2006-04-22 17:18:52
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    rooster napisał(a):
    > Chyba karta z inteligo umożliwia to na czym Ci zależy. Niech ktoś mnie
    > poprawi jeśli się mylę.

    Juz poprawiam. Przed "jezeli" powinien byc przecinek. Poza tym jest OK.

    --
    elephanto

  • 4. Data: 2006-04-22 17:20:39
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    rooster napisał(a):

    > Chyba karta z inteligo umożliwia to na czym Ci zależy. Niech ktoś mnie
    > poprawi jeśli się mylę.

    Juz poprawiam. Przed "jezeli" powinien byc przecinek. Poza tym jest OK.

    P.S.
    eKarta mBanku tez dziala z Paypalem.

    --
    elephanto

  • 5. Data: 2006-04-22 17:22:49
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    rooster napisał(a):

    > Chyba karta z inteligo umożliwia to na czym Ci zależy. Niech ktoś mnie
    > poprawi jeśli się mylę.

    Juz poprawiam. Przed "jesli" powinien byc przecinek. Poza tym jest OK.

  • 6. Data: 2006-04-22 17:58:16
    Od: Michal <s...@j...be>

    On 22 Apr 2006 09:09:44 -0700, szaman wrote:

> [...]
    >
    > W BZ WBK poinformowano mnie, ze aby wydac karte kredytowa
    > musze miec udokumentowane zarobki na okreslonym poziomie przez

    Skoro masz konto w BZ WBK, to może poprosisz o ich debetową Visę Classic.
    Też pozwala na transakcje w necie, a wymagania przy jej wydawaniu stawiają
    znacznie mniejsze.

    Michał Dąbrowski

  • 7. Data: 2006-04-23 09:37:36
    Od: "szaman" <s...@p...onet.pl>

    Zgodnie z informacjami na stronie BZ WBK na taka karte moge sie zalapac
    (Visa Classic).
    Pytanie czy przyjma ja serwisy jak w temacie?

    Ostatnio jak bylem w banku panienka z okienka nie bardzo wiedziala co
    to jest PayPal.
    Wole sie zatem tu dowiedziec.

    Po za tym czy ktos moze wie jaki jest koszt wydania tej karty? Na
    stronach WBK
    niestety nie podaja tej informacji (sa tylko dokladne cenniki nt. visa
    electron i innych podobnych). Moze to ja nie potrafie ich znalezc?
    Pisza np. cos o ekspresowym wydaniu karty
    co pewno zwieksza koszty, tylko jakie te koszty w ogole sa?

    Chetnie poznalbym ceny zanim sie do nich wybiore.

    Szaman
    http://szaman.eu/

  • 8. Data: 2006-04-23 13:43:58
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

    Dnia Sun, 23 Apr 2006 02:37:36 -0700, szaman napisal/a:

    > Po za tym czy ktos moze wie jaki jest koszt wydania tej karty? Na stronach
    > WBK
    > niestety nie podaja tej informacji (sa tylko dokladne cenniki nt. visa
    > electron i innych podobnych).
    z oferty bZWBK nadała by się też chyba
    kartę _doładowalna_(ale nie upominkowa) BZWBK
    koszt karty z doładowaniem to 15zł.
    natomaist cenniki debetowej VC znajdziesz spokojnie na ich stronie.
    są zarówno w tabelkach przy opisie kart (tam gdzie są zwykłę VE,
    Maestro) jak i w cenniku w pdf.
    Opłata roczna za ta kartę to 40zł, nowa kartę dostaje sie raz na dwa
    lata, transakcje bezgotówkowe bez prowizji, wypłaty z bankomatów zawsze
    z prowizją(także w BZWBK), z "ciekawostek" to zmiana PIN jest płatna.

    --
    Krzysztof Lerski

  • 9. Data: 2006-04-23 13:47:12
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

> [...]

    > WBK
    > niestety nie podaja tej informacji (sa tylko dokladne cenniki nt. visa
    karta _doładowalna_(ale nie upominkowa)
    koszt karty z doładowaniem to 15zł.
    natomiast cenniki debetowej VC znajdziesz spokojnie na ich stronie.
    są zarówno w tabelkach przy opisie kart (tam gdzie są zwykłe VE,
    Maestro) jak i w cenniku w pdf.
    Opłata roczna za VC to 40zł, nowa kartę dostaje sie raz na dwa