  • 11. Data: 2004-04-28 18:56:24
    Temat: Re: XELION - wasze opinie
    Od: "grusia" <g...@t...pl>

    > A dla twojego chlebodawcy najważniejsze jest, że cały zysk idzie do Włoch z
    > pominięciem akcjonariuszy Pekao, w tym twojego OFE, capiche?

    przyznam, że nie bardzo rozumiem co chcesz przez to powiedziec... z tego co
    wiem (a informacje mam z pierwszej ręki), UniCredito ma lekko ponad 53%
    udziałów w PEO, a PEO ma równiutko 50% udziałów w Xelionie, przy czym jest on
    jednostką zależną również PEO. z tego wniosek, że chyba się mylisz...
    pozdrawiam - grusia

  • 12. Data: 2004-04-28 19:11:06
    Od: "bigbrada" <b...@g...pl>

    Użytkownik "grusia" <g...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    on
    > jednostką zależną również PEO. z tego wniosek, że chyba się mylisz...
    http://www.pb.pl/content.aspx?sid=2303&id=281682

    Nie muszę nawet pisać, wystarczy kliknąć,
    pozdr
    big

  • 13. Data: 2004-04-28 19:59:26
    Od: "grusia" <g...@t...pl>

    ok - ale wciąż: zysk jest dzielony. napisałeś, że 'cały zysk idzie do Włoch'.
    z tym się nie zgadzam. artykuł, który wskazałeś wyraźnie to potwierdza
    (cytuje): 'Polacy będą musieli się teraz dzielić z Włochami'.
    jak zawsze jest i druga strona medalu: 'Koszty związane z nową inwestycją
    ponosi Pekao i UCI, który objął połowę udziałów w nowej spółce.' - a że koszty
    są spore - uważam że jest spawiedliwie, tym bardziej, że UCI tych udziałów
    nikomu nie zabrał tylko wszedł ich posiadanie legalnie.
    z resztą idąc Twoim tokiem rozumowania należałoby stronić od prawie
    wszystkich polskich banków (no może poza spółdzielczymi, BGK i PKO...BP), bo
    jak nie Włosi, to Niemcy (DB), czy Amerykanie (Handlowy, sorry - CITIHandlowy)
    przechwycą zyski jako udziałowcy, bądź właściciele (Fortis, etc.).
    pozdrawiam - grusia.

  • 14. Data: 2004-04-28 20:15:27
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 28 Apr 2004 20:56:24 +0200, "grusia" <g...@t...pl> wrote:

    >udziałów w PEO, a PEO ma równiutko 50% udziałów w Xelionie, przy czym jest on

    kto ma pozostałą część?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 15. Data: 2004-04-28 20:42:29
    Od: "doradca Xelion" <j...@o...pl>

    > Czytam wszystkie Panstwa opinie i chciaBabym przerwa ten potok spekulacji.
    Wszystkich zainteresowanych odsylam do strony www.xelion.pl a tam mozna
    dowiedziec sie znacznie wiecej o firmie i poznac wersje demo konta Xelion.
    Jest o tyle ciekawym kontem, ze ma podglad nie tylko inwestycji czysto
    bankowych, ale rowniez inwestycji funduszy Pioneer. Jest wiec -mozna tak
    powiedziec- rowniez kontem inwestycyjnym. Za jedyne 4 zl miesiecznie (tyle
    kosztuje obsluga konta) poprzez internet, SMS, czy telefon mozna dokonac
    kazdej operacji - rowniez z wyznaczonym terminem realizacji w przyszlosci.
    Ten kto sie zapozna z produktami bankowymi firmy Xelion dokladnie zobaczy
    roznice miedzy Xelionem a Bankiem Pekao - rowniez w limitach i oplatach.
    A dla wszystkich zainteresowanych - udzalowcami Xelion.Doracy Finansowi sa w
    rownych cze[ciach Uni Credito i Pekao. Czas przestac spekulowac.
    Zamiast sie zastanawiac czy warto i z kim ma sie do czynienia, moze warto
    zajrzec do naszych placowek i pozna nas osobiscie. Jestesmy calkiem
    sympatycznym "stworem" i kto nas poznal, mysle ze polubil. Zainteresowanych
    bli|szymi informacjami albo spotkaniem w Xelion Doradcy Finansowi prosz o
    kontakt na prywatnego maila. Joaska

  • 16. Data: 2004-04-28 22:14:54
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    > bli|szymi informacjami albo spotkaniem w Xelion Doradcy Finansowi prosz o

    zgodnie ze znanym przyslowiem: kazdy zyd swoj towar chwali :P
    pozdr.
    marcin

  • 17. Data: 2004-04-29 06:39:13
    Od: "grusia" <g...@t...pl>

    > kto ma pozostałą część?

    akcjonariat PEO:
    -53% uci
    -4% skarb panstwa
    -3,3% ebor
    -reszta - pozostali

    udziałowcy Xelion:
    -50% peo
    -50% uci

  • 18. Data: 2004-04-29 06:41:46
    Od: g...@t...pl

    > zgodnie ze znanym przyslowiem: kazdy zyd swoj towar chwali :P
    > pozdr.
    > marcin

    ogłady i kultury troche by Ci sie przydało...

  • 19. Data: 2004-04-29 07:46:10
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > ogłady i kultury troche by Ci sie przydało...

    a ty jakas nierozgarnieta jestes?
    zastanawiam sie o co ci chodzi...

  • 20. Data: 2004-04-29 08:24:02
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 29 Apr 2004 08:39:13 +0200, "grusia" <g...@t...pl> wrote:

    >akcjonariat PEO:

    co to za dziwny skrót?

    >-53% uci

    >udziałowcy Xelion:
    >-50% peo
    >-50% uci

    no to sama rozumiesz, że z punktu widzenia UCI bardziej (bo w 76,5% a
    nie w 53 tylko) opłaca się dać zarobić Xelionowi niż Pekao SA

    --
    Jarek Andrzejewski